۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
توزیع ۴۰ هزار بسته کمک معیشتی در مناطق حاشیه شهرهای کردستان آغاز شد
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در کردستان:

توزیع ۴۰ هزار بسته کمک معیشتی در مناطق حاشیه شهرهای کردستان آغاز شد

کردستان- طالبی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در کردستان از آغاز توزیع ۴۰ هزار بسته کمک معیشتی در قالب طرح دوم رزمایش همدلی و احسان بین اقشار ضعیف استان خبرداد.

مهدی طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت اظهار داشت: در مرحله نخست رزمایش همدلی و احسان ۲۰ هزار بسته معیشتی به ارزش شش میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بین خانوارهای نیازمندی که زیر پوشش هیچ نهاد حمایتی نبودند، توزیع شد.

وی اضافه کرد: در راستای اجرای مرحله دوم این رزمایش اقدام به توزیع ۴۰ هزار بسته کمک معیشتی بین خانوارهای مستحق در مناطق حاشیه ای شهرهای کردستان می کنیم که این برنامه از امروز همزمان با آغاز دهه کرامت شروع می شود.

 مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در کردستان افزود: این بسته با محوریت نماینده ولی فقیه در استان و بهره مندی از ظرفیت ائمه جمعه و جماعات، تشکل‌های مردمی، گروه‌های جهادی و هیئت‌های مذهبی در نقاط محروم حاشیه شهرها بین نیازمندان و خانوارهای آسیب‌پذیر از کرونا توزیع می‌شود.

طالبی با اشاره به اینکه این تعداد بسته پروتئینی شامل ۸۰ هزار قطعه مرغ به ارزش دو میلیارد تومان است، گفت: علاوه براین از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون به همت بسیج دانشجویی و شش گروه جهادی ۱۲ هزار عدد ماسک را بین اقشار مستمند توزیع کردیم.

وی اضافه کرد: سه هزار دست لباس ایزوله و دو هزار و ۵۰۰ عدد شیلد حفاظتی هم در استان تولید و به مراکز درمانی و بیمارستانی تحویل داده‌ایم.

کد خبر: ۲۶٬۵۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha