۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
صادرات و واردات هوشمندانه خودرو بازار را تنظیم و تولید را رونق می‌دهد
وزیر صمت:

صادرات و واردات هوشمندانه خودرو بازار را تنظیم و تولید را رونق می‌دهد

وزیر صمت با بیان اینکه مهار تورم از مسیر رشد تولید ماندگار و عزت‌بخش است، تأکید کرد که صادرات و واردات هوشمندانه بازار را تنظیم و تولید را رونق می‌دهد.

به گزارش بازار، عباس علی‌آبادی در نشست علنی علنی امروز (سه‌شنبه ۱۲ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال جلال رشیدی کوچی نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد و تعداد دیگری از نمایندگان درباره صنعت خودرو با بیان اینکه بی‌تردید ایران اسلامی را باید صنعتی کنیم و تولید تنها راه پیشرفت کشور است، گفت: سال‌های متمادی است که رهبر فرزانه انقلاب در شعار سال مفهوم و کلمه تولید را عمداً مطرح می‌کنند به گونه‌ای که در سال‌های ۱۳۹۶ تحت عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، ۹۷ حمایت از کالای ایرانی، ۹۸ رونق تولید، ۹۹ جهش تولید، ۱۴۰۰ تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، ۱۴۰۱ تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی و ۱۴۰۲ مهار تورم و رشد تولید به تولید توجه شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: مهار تورم از مسیر رشد تولید ماندگار و عزت‌بخش است، این کار هوشمندانه و عقلانی و دنیا آن را تجربه کرده است.

وی با بیان اینکه صادرات و واردات هوشمندانه بازار را تنظیم، تولید را رونق، فناوری را ارتقاء و رقابت سالم را ایجاد می‌کند، ادامه داد: در حقیقت با این کار پای ما به بازار جهانی باز می‌شود. البته این کار باید با رقابتی سالم انجام شود نه بی‌رویه و تولیدکننده ایرانی باید بداند که مورد حمایت قرار می‌گیرد و از دست قاچاقچیان در امان بوده اما یله و رها نیست.

کد خبر: ۲۶۵٬۳۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • David IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
      0 0
      طی یک سال چهار بار افزایش قیمت خودرو؟؟؟بعد یک کارگر فقط در سال یک بار تعیین تکلیف می شود،انصاف هم خوب چیزیه واقعا ما تو مملکت اسلامی زندگی می کنیم؟؟؟چطور ممکنه یک خود رو افزایش ۲۰۹میلیونی در کارخونه داشته باشه چون تولید کننده ضرر می کنه اما خریدار بدبخت که باید پولش رو بده با مزد ۷۵۰۰ اونم طی یک سال مزدش تورم زا حساب میشه؟؟؟مسئولان محترم تورم یعنی....
    • حق گو IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
      0 0
      الان آردی مدل ۸۰ بمبلغ ۱۲۰ میلیون و پراید مدل ۸۲ بمبلغ ۱۸۰ میلیون نتیجه هوشمندی جنابعالی و تیم مبارکه ؟؟؟!!!