۸ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
۸۲۰ واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی کردستان مستقر است
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان:

۸۲۰ واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی کردستان مستقر است

کردستان- خسروی، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان از استقرار ۸۲۰ واحد صنعتی در ۲۰ شهرک و ناحیه صنعتی موجود در استان خبرداد و گفت: تمام تلاش خود را برای حفظ ماهیت تولیدی این واحدها بکار گرفته‌ایم.

احمد خسروی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه شهرک صنعتی محل کار و تولید است، اظهار داشت: در حال حاضر زمین به سرمایه‌گذاران در ۲۰ شهرک و ناحیه صنعتی کردستان واگذار شده و ۸۲۰ واحد صنعتی در آن‌ها مستقر شده است.  

وی با اشاره به اینکه شرایط لازم برای جذب سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی کردستان وجود دارد، اضافه کرد: از تمام متقاضیانی که تمایل به فعالیت تولیدی و صنعتی در شهرک ها دارند نهایت حمایت و پشتیبانی خواهد شد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان گفت: متاسفانه به دلایل مختلف صاحبان برخی از واحدها در شهرک های صنعتی بدون مجوز اقدام به تغییر کاربری واحد تولیدی خود به انبار و غیره می کنند.

خسروی تغییر کاربری واحدهای موجود در شهرک های صنعتی را ممنوع ذکر کرد و افزود: یکی از رسالت های ما حفظ حریم و ماهیت کار در شهرک های صنعتی است که برای انجام آن به نحو احسن تمام تلاش خود را بکار می گیریم.

وی از معرفی صاحبان واحدهای تغییرکاربری داده شده بدون مجوز به مراجعه قضایی خبرداد و گفت: این اقدام قانونی بر اساس عمل به فصل «و» و فصل «د» بند سه در دفترچه  قراردادهای واگذاری حق انتفاع و از طریق طرح دعوی در محاکم قضایی برای رسیدگی به این نوع تخلفات انجام می شود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان یادآور شد: به منظور تحقق رونق و جهش تولید، ممانعت از منفعت طلبی و بی توجهی به امر تولید و صنعت در راستای حفظ ماهیت مکان ها و واحدهای شهرک های صنعتی هر اقدام قانونی که لازم باشد انجام خواهیم داد.

خسروی اظهار داشت: برای انجام این اقدامات نیاز به همکاری و حمایت تمامی مدیران دولتی، قضات و مدیران دادگستری داریم.

کد خبر: ۲۶٬۵۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha