۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
۵۳۰ فقره گواهی تایید آسانسور در استان سمنان صادر شد
سرپرست استاندارد سمنان در گفتگو با بازار:

۵۳۰ فقره گواهی تایید آسانسور در استان سمنان صادر شد

سمنان- حیدریان، سرپرست استاندارد استان سمنان از صدور ۵۲۸ فقره گواهی تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسورهای نصب شده در استان طی ۹ ماه سال جاری خبر داد.

مجید حیدریان در گفتگو با خبرنگار بازار، از صدور ۵۲۸ فقره گواهی تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسورهای نصب شده در سطح استان در نه ماهه ابتدای سال ۱۴۰۲ داد و بیان کرد: ایمنی آسانسورهای نصب شده در ساختمان ها و اماکن اداری طی بازدید هایی کنترل می شود.

وی با بیان اینکه مردم نیز باید در خصوص ایمنی آسانسورهای واحد های مسکونی خود حساسیت نشان داده و در کنار استفاده از اقلام با کیفیت، سرویس ادواری آن را نیز صورت دهند، افزود: مالکان ساختمان های استان می‌توانند از شرکت‌های معتبر و تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران در خصوص بازرسی‌های ادواری استفاده کنند.

سرپرست استاندارد استان سمنان با بیان اینکه برای ایمنی آسانسورها الزامات استاندارد تعریف شده است، گفت: صدور گواهینامه یک ساله برای آسانسورهای استاندارد از جمله اقداماتی است که صورت می گیرد.

حیدریان بیان کرد: در صورتی که این آسانسور از تعمیر ونگهداری مناسب ماهانه برخوردار نباشد به سرعت از شرایط استاندارد خارج می‌شود.

وی با بیان اینکه صدور گواهی یکساله ایمنی آسانسور به معنای استاندارد بودن آن برای همیشه نیست، گفت: پس از یکسال مالکان آسانسورها باید نسبت به اخذ گواهی ادواری اقدام و در طول سال نیز الزامات و شرایط استاندارد حفظ شود.

کد خبر: ۲۶۵٬۱۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha