۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳
۳۰درصد مردم استان تهران در استفاده از آب پرمصرف هستند
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران:

۳۰درصد مردم استان تهران در استفاده از آب پرمصرف هستند

تهران- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران با اشاره به اینکه ۷۰ درصد مردم طبق الگوی مصرف از آب استفاده می‌کنند، گفت: ۳۰ درصد مردم در استفاده از آب پرمصرف هستند.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدرضا بختیاری ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران حاضر در شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به اینکه از ابتدای سال آبی تا کنون در استان ۴۵۲ میلی متر بارندگی ثبت شده است، اظهار داشت: با وجود بارندگی خوب مردم رکورد ۵۰ سال اخیر مصرف را شکستند.

بختیاری با اشاره به اینکه ۷۰ درصد مردم طبق الگوی مصرف از آب استفاده می‌کنند گفت: ۳۰ درصد از مردم جز پرمصرف‌ها هستند که از مردم و این گروه پرمصرف می‌خواهیم با استفاده درست و بهینه، شرکت آب را برای تأمین بیشتر یاری کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با بیان اینکه سلامت مردم از لحاظ تأمین آب شرب سالم از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است، عنوان داشت: طبق آزمایش‌های انجام شده نه تنها در آب شرب، بلکه در فاضلاب خام نیز کرونا وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه در ایام کرونا وصول قبض‌های مصرفی به تعویق افتاده است، افزود: در حال حاضر مردم تهران ۶۰۰ میلیارد تومان به شرکت آب و فاضلاب تهران بدهکار هستند.

بدهکار هستند گفت: بر اساس تاکید رئیس جمهوری مبنی بر دریافت نکردن قبوض آب در سه ماه کرونا اکنون این مبلغ مردم به این شرکت بدهکار هستند.

کد خبر: ۲۶٬۵۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha