۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴
موافقت کمیسیون اجتماعی مجلس با افزایش ۲۵ درصدی حقوق شاغلان
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اعلام کرد

موافقت کمیسیون اجتماعی مجلس با افزایش ۲۵ درصدی حقوق شاغلان

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اعضای این کمیسیون با افزایش ۲۵ درصدی متوسط حقوق شاغلان و بازنشستگان در لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ موافقت کردند.

به گزارش بازار، حسین گودرزی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس در تشریح نشست عصر امروز (یکشنبه ۱۰ دی ماه) این کمیسیون، گفت: در نشست امروز بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در دستورکار کمیسیون قرار گرفت و اعضای کمیسیون اجتماعی، با افزایش ۲۵ درصدی متوسط حقوق شاغلان و بازنشستگان در لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ موافقت کردند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: علاوه بر این و بر اساس لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، به طور متوسط ۳ و نیم درصد حق عائله‌مندی به حقوق شاغلان اضافه خواهد شد که برای حقوق‌بگیران کف، بیشتر از حقوق‌بگیران سقف خواهد بود. این افزایش فارغ از ۴۰ درصد جبران متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان خواهد بود.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس در ادامه گفت: در جریان نشست امروز نمایندگان کمیسیون اجتماعی، به افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و افزایش ۶۰ درصدی مستمری معلولین شدید و خیلی شدید بهزیستی رأی مثبت دادند.

لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در حال حاضر در کمیسیون‌های تخصصی و سپس در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه بررسی می‌شود. پس از اتمام بررسی لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق، گزارش این کمیسیون در صحن مجلس شورای اسلامی بررسی خواهد شد و مصوباتی لازم‌الاجرا است که در صحن مجلس تصویب و سپس در شورای نگهبان تأیید شود.

کد خبر: ۲۶۵٬۰۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha