۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶
صفحه پرسلان بر و ویژگی های آن

صفحه پرسلان بر و ویژگی های آن

پرسلان سرامیکی است که بعد از درآمدن از کوره سفید و متراکم می شود.

به گزارش بازار، پرسلان سرامیکی است که بعد از درآمدن از کوره سفید و متراکم می شود. تولید پرسلان در فشار بالا انجام می گیرد و پرسلان جایگزین با کیفیت برای انواع سنگ ها می باشد. از پرسلان ها برای کف و نمای ساختمان استفاده می شود. پرسلان ها حساسیت بالایی دارند و در زمان برش باید با دقت آن را برش داد. در گذشته برش سنگ ها با استفاده از روش های دستی انجام می شد اما امروزه انواع دیسک هایی به تولید رسیده اند که شامل صفحه پرسلان بر می باشند که به وسیله ی دستگاه هایی همچون فرز کار می کند. با استفاده از پرسلان بر می توان به راحتی سنگ ها را برش داد و بدون این که به سنگ ها صدمه وارد شود ، آن را به ابعاد دلخواه درآورد. داشتن تیغه ی مناسب برای برش پرسلان بسیار مهم است و به همین دلیل باید در انتخاب نوع و سایز صفحه پرسلان بر دقت زیادی داشته باشید.

فروشگاه ابزار مجید از مراکز معتبر و تخصصی فروش پرسلان بر و سرامیک بر می باشد و انواع پرسلان بر را با مناسب ترین قیمت ارائه می کند. برای خرید پرسلان بر از طریق این مجموعه می توانید انواع با کیفیت ترین نمونه های پرسلان بر را تهیه کنید.

انواع صفحه پرسلان بر

صفحه پرسلان بر در تنوع بالایی به تولید می رسد و این پرسلان بر ها برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. صفحه پرسلان بر دارای قیمت ارزانی بوده و می تواند کارایی بسیار بالایی باشد. صفحات گرانیت بر و دیسک پرسلان بر در ضخامت های مختلفی مانند ۶۰ سانت ، ۵۰ ،۴۰ ،۳۵ ، ۳۰ ، ۲۵ ، ۲۳ ، ۱۵، ۱۲. ، ۱۱.۵ و غیره می باشد. از انواع صفحه پرسلان بر برای برش انواع کاش ها و سرامیک ها استفاده می شود.

پرسلان ها نسبت به سایر کاشی ها دارای مقاومت بالاتری می باشد و به همین دلیل از این سنگ استفاده ی زیاد می شود . همچنین نیاز است که از صفحه پرسلان بر مخصوص استفاده شود تا بتوان برش های یکدستی را ایجاد کرد. این دیسک ها که با نام های دیسک پرسلان بر یا صفحه پرسلان بر شناخته می شوند در بازار در سایز ها و مدل های مختلف عرضه می شوند. برای خرید صفحه پرسلان بر باید متناسب با متریالی که دارید تصمیم گیری کنید. برای این که بتوان پرسلان را برش داد به دلیل سختی این سرامیک ها نیاز به استفاده از صفحه پرسلان بر است. با استفاده از صفحه پرسلان بر می توان به راحتی و در زمان کوتاه برش های مورد نیاز را اجرا کرد.

خرید پرسلان بر با قیمت ارزان

پرسلان بر ها ابزار هایی هستند که موجب تسهیل کار برش سرامیک ها شده اند و بدون استفاده از این ابزار ها ، بر سرامیک ها به امری دشوار تبدیل خواهد شد. اگر قصد خرید صفحه پرسلان بر را دارید باید دقت داشته باشید که کیفیت این قطعات بسیار مهم است و در کیفیت اجرای کار تاثیر زیادی می ‌گذارد بنابراین اگر می ‌خواهید از صفحه پرسلان بر استفاده طولانی مدتی را داشته باشید و کارایی خوبی را از آن مشاهده کنید حتماً به سراغ برند های معتبر بروید.

صفحه پرسلان بر

خرید پرسنل بر با قیمت ارزان از طریق فروشگاه ابزار مجید برای شما عزیزان در دسترس است. شما با مراجعه به سایت ابزار مجید می‌ توانید انواع محصولات را مشاهده نموده و دیسک پرسلان بر مورد نظر را مناسب ‌ترین قیمت تهیه کنید. این مجموعه همواره تلاش داشته تا با ارائه ی قیمت ‌های بسیار مناسب بتواند وضعیت مشتریانش را به خود جلب نماید.

فروش پرسلان بر به صورت اینترنتی

برای خرید دیسک پرسلان بر دیگر نیازی نیست به صورت حضوری به فروشگاه‌ها مراجعه نمایید و از طریق اینترنتی می‌ توانید خرید اینترنتی صفحه پرسلان بر را انجام دهید. خرید اینترنتی پرسلان بار به سادگی انجام می ‌گیرد و شما با جستجوی محصول مورد نظر می توانید فروشگاه‌ های ارائه دهنده آن را بیابید و به راحتی خرید خود را بدون صرف زمان طولانی انجام دهید. تنها نکته ‌ای که در مورد خرید اینترنتی صفحه پرسلان بر وجود دارد، فروشگاهی است که به آن مراجعه می ‌کنید زیرا تمامی فروشگاه‌ هایی که به صورت اینترنتی فعالیت دارند محصولات با کیفیت را ارائه نمی‌ دهند و یا خدمات دهی خوبی را ارائه نمی ‌کنند. بنابراین تنها از طریق مجموعه‌ های معتبر و تخصصی می ‌توانید صفحه پرسلان بر را با بهترین کیفیت انجام دهید. فروشگاه ابزار مجید یکی از مراکز معتبر در زمینه فروش دیسک پرسلان بر و سرامیک بر فعالیت دارد و انواع مدل ‌های متنوع پرسنل را به شما ارائه می ‌کند.

خرید اینترنتی دیسک پرسلان بر از سایت ابزار مجید به منزله خریدی مطمئن می‌ باشد زیرا این مجموعه یکی از فروشگاه ‌های قدیمی و معتبر است که دارای سال‌ ها فعالیت درخشان می‌ باشد.

قیمت صفحه پرسلان بر

قیمت پرسلان بار در بازار بسیار متنوع است و اگر به فروشگاه‌ ها برای خرید پرسنل مراجعه کرده باشید با قیمت‌ های مختلفی روبرو خواهید شد زیرا دیسک پرسلان بر تنوع بالایی دارد و هر یک دارای قیمت مختلف می‌ باشد. در صورتی که می خواهید با بهترین قیمت دیسک پرسلان بر را تهیه کنید به شما فروشگاه ابزار مجید را معرفی می کنیم. این مجموعه تنوع بالایی از دیسک صفحه پرسلان بر را با مناسب ترین قیمت عرضه می نماید. برای دریافت اطلاعات بیشتر برای خرید پرسلان بر با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

استفاده از پرسلان بر

برای برش پرسلان ها نیاز به پرسلان بر می باشد همچنین باید توجه داشته باشید که داشتن پرسلان بر به تنهایی برای برش پرسلان کافی نمی باشد و نیاز به دستگاه فرز نیز دارید همچنین برای ایمنی در کار استفاده از عینک و محفظ چشم نیز بسیار مهم است. برخی از انواع فزر ها دارای قابلیت تنظیم عمق هستند و برخی هم این قابلیت را ندارند. در صورتی که فرز شما این ویژگی را ندارد در ابتدا یک برش کم عمق بر روی پرسلان ایجاد کنید و با کمک چرخش دستی ، برش پرسلان ها را انجام دهید. استفاده از نوار چسب در بالای پرسلان می تواند موجب کمتر شدن تراشه ها شود.

صفحه پرسلان بر

ویژگی های صفحه پرسلان بر مرغوب

  • مقاوت در برابر سختی
  • مقاوم در برابر سرما و یخبندان
  • مقاومت در برابر مواد شیمیایی
  • استحکام بالا
  • میزان جذب آب پایین
  • دوام بالا
  • مقاوم در برابر ساییدگی
  • ضد حریق بودن
  • قابلیت بازیافت محصول
  • ثبات رنگ در برابر نور
  • قابلیت تولید پرسلان بر در ابعاد، اندازه و رنگ و طرح‌ های مختلف

ابعاد صفحات برش پرسلان

صفحات برش پرسلان بر شامل دانه های سایشی هستند که با سایش موجب برش پرسلان می شوند. پرسلان بر ساختار سرامیکی داشته و بدون نیاز به گرم شدن می توانند مورد استفاده قرار گیرند. ابعاد صفحات سرامیک بر و پرسلان بر مختلف است و می توانید خرید پرسلان بر را در انواع دلخواه اجام دهید. انتخاب نوع پرسلان بر بسیار مهم است و باید به آن توجه بداشته باشید. از پرطرفدارترین اندازه‌ های پرسلان بر می توان به سایز های ۱۱۵، ۱۸۰ و ۲۳۰ اشاره کرد.

فروش صفحه پرسلان بر توسط این مجموعه با بهترین قیمت انجام می گیرد و شما می توانید از فروشگاه ابزار مجید خرید پرسلان بر و سرامیک بر را انجام دهید. این مجموعه بهترین قیمت پرسلان بر را ارائه می کند و مشتریان همواره از خرید ایشان رضایت کافی دارند.

https://abzarmajid.com/

کد خبر: ۲۶۵٬۰۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha