۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
ایرانول روغن موتور ندارد اما بیلبورد دارد| کاسترول، بهتام و لیکومولی گران شدند
بازار از وضعیت روغن موتور خبر می دهد:

ایرانول روغن موتور ندارد اما بیلبورد دارد| کاسترول، بهتام و لیکومولی گران شدند

فعالان بازار روغن موتور طی تماس تلفنی با این رسانه اعلام کردند: شرکت نفت ایرانول طی یک ماه گذشته توزیع روانکار در سطح بازار نداشته است، اما چرا در سطح شهر اقدام به تبلیغ بیلبوردی کرده است؟

بازار؛ گروه خودرو: به تازگی شرکت نفت ایرانول در سطح شهر تهران اقدام به تبلیغات بیلبوردی کرده است، همزمان با این مساله عده ای فعالان بازار روغن موتور طی تماس تلفنی با این رسانه اعلام کردند: «شرکت نفت ایرانول طی یک ماه گذشته توزیع روانکار در سطح بازار نداشته است، شنیده ها حاکی از آن است که محصولات این روانساز به عاملین و اتوسرویس ها نیز داده نمی شود. با این شرایط چرا ایرانول در سطح شهر اقدام به تبلیغ بیلبوردی کرده است؟»

یک فعال بازار روغن موتور که نخواست نامش فاش شود در خصوص ادعای نفت سپاهان مبنی براینکه ۴ هزار میلیارد تومان برای توزیع مویرگی سرمایه گذاری کرده است، بیان کرد: «نفت سپاهان با برند اسپیدی بیشتر از ۲۰ روز است که توزیع و عرضه خود را به شدت کاهش داده است. اگر سرمایه گذاری در این خصوص انجام شده چرا اثرات آن در بازار دیده نمی شود؟»

این فعال بازار روغن موتور در خصوص احتمال گرانی انواع روانساز به «بازار» توضیح داد: باتوجه به سیاستی که تولیدکنندگان بزرگ روغن موتور در پیش گرفتند، اگر توزیع روانسازها به شکل فعلی تداوم یابد، بزودی مالکان خودروها با چالش قیمت روغن موتور مواجه خواهند شد. بنابراین می توان پیش بینی کرد روانسازها تا پیش از ماه پایانی سال گران خواهد شد.

وی افزود: سایر برندهای روانساز در بازار ناشی از عدم توزیع روغن موتور توسط تولیدکنندگان بزرگ و احتمال گرانی، نرخ محصولات خود را افزایش دادند. به عنوان مثال برند کاسترول ۲۴ درصد، بهتام ۶۰ درصد و لیکومولی ۲۰ درصد طی یگ ماه اخیر افزایش قیمت داشتند.

کارشناسان معتقد هستند که این افزایش قیمت روغن موتور در بازار ناشی از عدم تعیین قیمت توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ایجاد شده است.

کد خبر: ۲۶۴٬۹۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • م ح IR ۰۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
      10 2
      نظارت بر توزیع روغن موتور وجلوگیری از افزایش قیمت ورسیدگی دراین خصوص .
    • احمد IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
      7 0
      نماینده ای که میگی بنزین ارزان است اولا بنزین بی کیفیت است دوما پول بنزین ارزان و بجاش از روغن ولاستیک ولوازم صدبرابرمیگیرید