۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰
تصفیه خانه فاضلاب شماره ۲۶۶ کشور در زنجان به بهره برداری می رسد
معاون مهندسی آب و فاضلاب کشور خبر داد؛

تصفیه خانه فاضلاب شماره ۲۶۶ کشور در زنجان به بهره برداری می رسد

زنجان- معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب گفت: دویست و شصت و ششمین تصفیه خانه فاضلاب کشور همزمان با سفر رئیس جمهور به استان زنجان به بهره برداری کامل می رسد.

به گزارش بازار و به نقل از شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، ذوالفقار مهدیزاده در جلسه بررسی طرح‌های قابل افتتاح در سفر رئیس جمهور به زنجان، اظهار کرد: این تصفیه خانه با ظرفیت تصفیه ۷۵ هزار متر مکعب در شبانه روز و با اعتباری بالغ بر ۱,۵۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان با سیستم SBR که از پیشرفته‌ترین فن آوری های روز صنعت تصفیه فاضلاب در جهان هست بهره برداری می‌شود.

معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: برای تأمین تاسیسات آب و فاضلاب پروژه‌های مسکن ملی در کشور نیز تا کنون برای یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد برنامه ریزی شده که در دست اجرا قرار دارد.

این مقام مسئول با تقدیر از رشد شاخص‌های GIS در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، افزود: فروش پساب، مولدسازی و اجرای ماده ۵۶ از جمله محل‌های تأمین اعتبار برای اجرای طرح‌های آب و فاضلاب در استان هاست که باید مورد توجه قرار گیرد.

گفتنی است بازدید میدانی از مخزن ۱۵ هزار متر مکعبی شهر زنجان و تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان دیگر برنامه‌های سفر یک روزه معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به استان زنجان بود.

کد خبر: ۲۶۴٬۹۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha