۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۱
توانمندسازی اصناف صادرات گرا و توسعه بازار محصولات صنفی در دستور کار است
رئیس مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صمت:

توانمندسازی اصناف صادرات گرا و توسعه بازار محصولات صنفی در دستور کار است

گلپور، رئیس مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صمت از بازنگری در آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های و الکترونیکی کردن امور سازمان‌های صنفی خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، «جمشید گلپور» در جلسه کمیسیون نظارت بر سازمان های صنفی، گفت: جامعه خدوم اصناف، همیشه پیشتاز در صحنه‌های مهم انقلاب اسلامی بوده و وظیفه دولت، ارج نهادن به زحمات این قشر تاثیرگذار در کشور است.

وی ضمن اشاره به شرایط ویژه کرونا که اصناف نیز تحت الشعاع قرار داده است، افزود: با شرایط کنونی جهان و گسترش کسب و کارهای الکترونیکی و نیز اتفاقاتی همچون کرونا، اصناف ما نیز باید گستره فعالیت خود را در عرصه فضای مجازی و شیوه های نوین کسب و کار با جدیت وافری افزایش دهند.

رئیس مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صمت با تأکید بر ضرورت توانمندسازی اصناف و شبکه توزیع کالاهای اساسی تصریح کرد: یکسان‌سازی عناوین اتحادیه‌ها و رسته‌های شغلی و قانون مداری دقیق اتاق های اصناف و اتحادیه ها از مواردی است که بدقت توسط مرکز امور اصناف و بازرگانان رصد می شود.

«گلپور» ادغام اتحادیه‌های صنفی همگن را یک ضرورت دانست و بیان کرد: بازنگری در آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ ها و الکترونیکی کردن امور سازمان‌های صنفی در دستور کار است.

دبیر هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور در پایان اظهار داشت: توانمندسازی اصناف صادرات گرا و توسعه بازار محصولات صنفی از دیگر مواردی است که باید توسط سازمان های صمت استانی و اتاق های اصناف با جدیت دنبال شود.

کد خبر: ۲۶٬۴۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha