۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵
واحدهای صنعتی راکد در مازندران فعال می شوند
رئیس سازمان صمت مازندران:

واحدهای صنعتی راکد در مازندران فعال می شوند

ساری- قوانلو، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: واحدهای تعطیل و راکد استان در سال جهش تولید فعال و تعیین تکلیف می شوند.

حسینقلی قوانلو در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه فعال کردن واحدهای تولیدی غیرفعال از مهمترین برنامه های سال جاری این دستگاه است، افزود: طرح های صنعتی با پیشرفت بالای ۶۰ درصد نیز امسال تکمیل می شوند.

وی فعال سازی واحدهای تولیدی و صنعتی را از مهمترین راهبردها و برنامه های این سازمان برشمرد و گفت: پیش بینی می شود امسال میزان سرمایه گذاری صنعتی در استان رشد قابل توجهی داشته باشد.

وی واحدهای صنعتی و تولیدی استان را بیش از دو هزار و ۵۷۰ واحد با سرمایه گذاری بیش از ۷۰ هزار و ۱۸۴ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این تعداد برای بیش از ۷۴ هزار و۵۸۵ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

قوانلو با بیان اینکه رتبه استان در زمینه مجوزهای صنعتی در کشور هشتم است، ادامه داد: از نظر سرمایه رتبه ۱۵ و از نظر اشتغال رتبه ۱۱ را در حوزه صنعتی در کشور داریم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: ۴.۶ درصد تعداد واحدهای تولیدی کشور، ۲.۳ درصد سرمایه و ۳.۸ درصد اشتغال استان در بخش صنعت است و در ۱۸۰ واحد دارای اشتغال ۵۰ نفر به بالا بیش از ۲۸ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است.

کد خبر: ۲۶٬۴۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha