۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
هوشمند سازی ارزش افزوده پروژه های ساختمانی را افزایش می دهد
مدیر عامل «خانه هوشمند پاردیک»:

هوشمند سازی ارزش افزوده پروژه های ساختمانی را افزایش می دهد

گرگان- الماسی، مدیر عامل «خانه هوشمند پاردیک» گفت: هوشمند سازی ارزش افزوده پروژه های ساختمانی را افزایش داده و همپنین سبب صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.

امین الماسی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه شرکت «خانه هوشمند پاردیک» در زمینه اتوماسیون صنایع خانگی و صنعتی مشغول به فعالیت است، اظهار کرد: در این شرکت روشنایی، پرده های برقی، سیستم سرمایش و گرمایش، انواع سنسورهای دما، رطوبت، نور و سیستم های نشت گاز و آب در فیلد هوشمند سازی خانگی را تحت پوشش قرار می دهیم.

مدیر عامل شرکت «خانه هوشمند پاردیک» افزود: شرکت ما اختراعی در زمینه خانه هوشمند داشته که به تجاری سازی رسیده و در حال حاضر نماینده انحصاری پنج کشور خارجی در زمینه هوشمند سازی مسکن هستیم.

الماسی با بیان اینکه ۳۰ درصد محصولات ما تولید داخل و ۷۰ درصد وارداتی است، خاطرنشان کرد: تحریم شامل حال ما نشده و در بدترین شرایط هم از سوی کمپانی های که نماینده آنها هستیم، مورد حمایت قرار گرفته ایم.

وی بیان کرد: به دلیل تحریم، فیلترنیگ وعدم پایداری اینترنت در ایران، سرورهای کمپانی های طرف قرارداد به ایران منتقل شده و در حال حاضر همه برندها با سرورهای کاملا ایرانی کار می کنند که از امنیت خوبی برخوردار است.

کاهش مصرف انرژی با هوشمندسازی

الماسی با بیان اینکه هوشمند سازی صنایع خانگی در سه سال گذشته یک کالای لوکس محسوب میشد، افزود: به مرور زمان قشر متوسط جامعه و پرژوه های انبوه نیز از این صنعت استفاده می کنند و علاوه بر زندگی راحت که به واسطه خانه های هوشمند ایجاد شده، شاهد صرفه جویی در مصرف انرژی نیز هستیم.

مدیر عامل شرکت «خانه هوشمند پاردیک» با اشاره به اینکه هوشمند سازی سبب ایجاد امنیت و ایمنی برای منازل می شود، ادامه داد: اگر در منازل نشتی گاز و آب به وجود بیاید به صورت اتوماتیک تا زمان رفع خطر احتمالی گاز و آب قطع می شود.

وی ادامه داد: شاید در گذشته از این صنعت در ویلا های شخصی ساز استفاده میشد اما در حال حاضر در پروژه های انبوه نیز از این تکنولوژی بهره گرفته می شود که به پروژه ساختمانی ارزش افزوده می دهد.

الماسی اضافه کرد: همپنین صرفه جویی در مصرف انرژی که به واسطه خانه های هوشمند اتفاق می افتد سبب استقبال انبوه سازان از سیستم هوشمند سازی شده است.

وی در خاتمه یادآور شد: یک خانه می تواند با صرف هزینه حدود ۱۰ الی ۱۵ میلیون تومانی هوشمند شود که شاید پول تنها یک متر ساختمان باشد.

کد خبر: ۲۶۴٬۶۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha