۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
روزانه ۱۵۰ بونکر سوخت در بازرگان به فروش می رسد
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی ارومیه:

روزانه ۱۵۰ بونکر سوخت در بازرگان به فروش می رسد

ارومیه- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: روزانه بالغ بر ۱۵۰ بونکر سوخت در مرز بازرگان با رعایت پروتکل های بهداشتی به فروش می‌رسد.

به گزارش بازار به نقل از خبرگزاری صداوسیمای استان، احمد مجرد در بازدید گروه معین از مرز بازرگان گفت: کنترل فروش مرزی سوخت در بزرگترین مرز زمینی کشور با رعایت پروتکل های بهداشتی همگام با فعالیت دوباره گمرک بازرگان در حال انجام است.

وی گفت: توان عملیاتی کنترل و فروش مرزی در بازرگان بالغ بر ۵۰۰ خودرو در روز است و این شرکت در صورت نیاز گمرک بازرگان می تواند این ظرفیت را افزایش دهد.

رئیس گروه معین، همچنین از تشکیل و فعالیت های کمیته مقابله با بحران کرونا ویروس در نواحی ماکو و بازرگان ابراز خرسندی کرد و افزود: بازگشت به شرایط عادی کار و بازدیدهای عملیاتی و کنترلی باید با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری هوشمند اجتماعی همراه باشد.

مجرد ضمن اشاره به کنترل های سیستمی و نرم افزاری در مرزهای سرو، رازی، پلدشت و بازرگان تصریح کرد: افزایش کنترل های الکترونیکی در پایش سوخت در مرزها و سیستمی شدن فرآیند فروش سوخت مرزی، سلامت اداری را افزایش داده و از تخلفات احتمالی به میزان قابل توجهی می کاهد.

کد خبر: ۲۶٬۴۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha