۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۱
سال ۲۰۲۳ سال نابرابری بود
بانک جهانی:

سال ۲۰۲۳ سال نابرابری بود

بانک جهانی در گزارشی نوشت که اگر سال ۲۰۲۲ سال پر از عدم قطعیت بود، پس سال ۲۰۲۳ سال نابرابری است.

به گزارش بازار، بانک جهانی خاطرنشان کرد: برای کشورهایی که امیدوارند از خسارات ویرانگر بیماری همه گیر کرونا بهبود یابند، نبرد دشوارتر شده است. این به دلیل بدتر شدن تهدیدات تغییرات آب و هوایی، شکنندگی، درگیری و خشونت، یا ناامنی غذایی است که بهبود کامل اقتصادها را دشوار می‌کند.»

در این گزارش با عنوان ۲۰۲۳ در ۹ اینفوگرافیک: افزایش نابرابری توضیح داده شده است: «همانطور که در اکثر بحران‌ها اتفاق می‌افتد، فقیرترین کشورهای جهان بیشترین آسیب را می‌بینند. بسیاری از این کشورها که در حال حاضر از بدهی‌های بحرانی رنج می‌برند، خود را تحت فشار بیشتری برای به دست آوردن منابع می‌بینند. کار آزاد موقت آنلاین یک جنبه حیاتی از بازار کار و منبع درآمد است، اما فقط برای کسانی که می‌توانند آن را به دست آورند. بیایید بحران امروز پناهندگان را فراموش نکنیم. بهبود سیاست‌های مهاجرتی نه تنها می‌تواند به کاهش بحران کمک کند، بلکه می‌تواند به رشد و شکوفایی اقتصادی نیز کمک کند.

در این گزارش آمده است که این بحران‌های متعدد کار توسعه را پیچیده‌تر کرده است. نحوه برخورد بانک و مدیریت تهدیدات جدید و موجود بیش از هر زمان دیگری مهم است.

در این گزارش تاکید شده است که نشست‌های سالانه گروه بانک و صندوق بین‌المللی پول برای سال ۲۰۲۳ نقطه عطفی برای گروه بانک بود، زیرا رئیس آن آجی بانگا از ماموریت و چش

کد خبر: ۲۶۴٬۴۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha