مشارکت مثال زدنی مخاطبان و شرکت های دانش بنیان از تلکام ۱۴۰۲
مدیرعامل شرکت مخابرات عنوان کرد

مشارکت مثال زدنی مخاطبان و شرکت های دانش بنیان از تلکام ۱۴۰۲

سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: برگزاری نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲ با شور و مشارکت مثال زدنی مخاطبان، شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها، انگیزه مضاعفی در بین شرکت های گروه مخابرات ایجاد کرد.

به گزارش بازار، مجید سلطانی با اشاره به همکاری جهادی و گروهی همکاران در برگزاری این رویداد بزرگ گفت: آنچه در پایان شاهد بودیم مهر تاییدی بر همدلی مدیران، کارشناسان و دیگر اعضا شرکت در ساماندهی و مدیریت و پوشش مشکلات موجود بود.

وی در ادامه با تشکر از مدیران مناطق مخابراتی که با ارائه طرح های نوآورانه در تلکام حضور داشتند افزود: امیدواریم شاهد تحقیق پژوهش و نوآوری در همه استان ها باشیم و مناطق دیگر هم بتوانند محصولات نو و دارای فناوری های بروز در صنعت ICT ارائه دهند و بعد از این شاهد حضور همه استان ها در این رویداد باشیم.

سلطانی همچنین، از همراهی معاونت های شرکت که دست در دست هم دادند تا موانع موجود رفع شود، قدردانی کرد و گفت: از یکایک شما عزیزان و دست اندرکاران ارتباطات که علاوه بر حضور پررنگ در کنار سایر همکاران، و با تلاش بی وقفه و شبانه روزی و مدیریت شایسته علاوه به برگزاری هرچه بهتر تلکام، موجبات ثبات پایداری ارتباطات مخابراتی و بستر سازی و سهولت دسترسی به شبکه ارتباطات در کشور را فراهم آوردید تقدیر و تشکر می کنم.

وی همچنین به مناسبت نزدیک شدن به ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا و گرامیداشت روز زن با اهدا گل از بانوان همکار حاضر در نمایشگاه قدردانی کرد.

گفتنی است نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال (تلکام) از ۲ تا ۵ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

کد خبر: ۲۶۴٬۳۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha