۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
بازدید فنی زمستانه خودرو توسط امدادخودرو سایپا
همزمان با جشنواره هوای پاک به اجرا در آمد؛

بازدید فنی زمستانه خودرو توسط امدادخودرو سایپا

همزمان با جشنواره هوای پاک، طرح بازدید فنی زمستانه خودروی مشتریان از سوی شرکت امدادخودروی سایپا در راستای کمک به کاهش آلودگی هوا و رضایتمندی مشتریان، به مرحله اجراء در آمد.

به گزارش بازار به نقل از سایپا، مشتریان گروه خودروسازی سایپا می توانند علاوه بر بهره مندی از بسته های خدمات جذاب جشنواره هوای پاک خدمات خودرو در محل مشتری، متناسب با نیاز خود از پکیج بازدید فنی زمستانه خدمات خودرو در محل مشتری استفاده کنند.

جشنواره هوای پاک از ۴ آذرماه آغاز و تا ۲۰ اسفندماه ادامه دارد و دارندگان خودروهای سواری گروه خودرو سازی سایپا، شامل خودروهای گروه ایکس ۱۰۰ و ۲۰۰، کوییک، برلیانس H۲۰۰ و H۳۰۰، شاهین، چانگان CS۳۵، سراتو، تندر ۹۰ و ساندرو می توانند از مزایای جذاب آن شامل پکیج پایه به همراه ۲ قطعه یدکی خودرو هدیه و ایاب و ذهاب رایگان و پکیج کامل شامل ۵ قطعه یدکی خودرو هدیه و ایاب و ذهاب رایگان بهره مند شوند.

همچنین طرح تخفیف بازدید فنی زمستانه خدمات خودرو در محل مشتری از تاریخ ۲۶ آذرماه آغاز و تا ۲۰ اسفندماه ادامه خواهد داشت و دارندگان خودروهای مذکور می توانند در طی بازه طرح از ایاب و ذهاب رایگان و تخفیف ۵۰% اجرت بهره مند شوند، پکیج بازدید فنی مجموعه ای کامل از بازدیدهای لازم خودرو از جمله بازدیدهای انواع مایعات، چهارچرخ، سیستم ایمنی و انتقال قدرت، کولر و بخاری و عیب یابی با دستگاه و ... است.

مشتریان گروه خودروسازی سایپا می توانند به صورت تلفنی از طریق شماره تماس ۰۲۱۸۴۴۴۴ یا اینترنتی با مراجعه به سایت شرکت امدادخودرو سایپا، بخش خدمات در محل به نشانی www.emdadsaipa.ir نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

کد خبر: ۲۶۴٬۳۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha