۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
مشکل معارض فاز ۸ مسکن مهر پردیس برطرف شده است
مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس:

مشکل معارض فاز ۸ مسکن مهر پردیس برطرف شده است

مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: مشکل معارض فاز ۸ مسکن مهر پردیس برطرف شده و با انتخاب دو یاسه پیمانکار جدید تا پایان سال آینده این پروژه‌ها تکمیل می‌شود.

به گزارش بازار، در راستای ارسال مشکلاتی از سوی شهروندان در خصوص عدم تحویل برخی واحدهای مسکن مهر پردیس فاز ۸ با وجود گذشت ۱۲ سال، علت تاخیر در تحویل این واحدها را از مدیرعامل شرکت پردیس پیگیری کردیم.

خلیل محبت خواه مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت:در پروژه ایرا البر هزار و ۴۷۰ واحد هدف گذاری شده بود که از این تعداد ۴۰۰ واحد مرحله اسکلت گذاری آن‌ها به اتمام رسیده و در محله سفت کاری ودیوار چینی قرار دارد.

به گفته وی، تعدادی از واحدهای مسکونی هم در مرحله فنداسیون قرار دارد و طبق برنامه ریزی که صورت گرفته مقرر شد پروژه‌هایی که پیشرفت فیزیکی آن‌ها به بیش از ۶۰ درصد رسیده را به اتمام برسانیم و برای سایر واحدهای مسکونی هم دو یا سه پیمانکار انتخاب کرده و با ارائه پروژه‌های ۲۰۰ تا ۳۰۰ واحدی هرچه سریعتر این پروژه‌ها را تکمیل کنیم.

او با اشاره به اینکه علت تاخیر در تحویل این پروژه‌ها مشکل معارض بود که خوشبختانه برطرف شده است گفت: با توجه به آنکه تعدادی از این واحدها هنوز ساخت آن‌ها آغاز نشده بود به متقاضیان پیشنهاد داده بودیم که از واحدهای تکمیل شده می‌توانند استفاده کنند که متقاضیان آن را انتخاب نکردند.

محبت خواه اظهار کرد: امیدواریم با پیگیری‌های صورت گرفته بتوانیم این واحدها را تا پایان سال آینده به اتمام برسانیم.

کد خبر: ۲۶۴٬۲۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha