۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
راه اندازی پروژه‌های ذوب فولاد و آهک هیدراته در شهرک صنعتی اهر
نائب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس خبر داد:

راه اندازی پروژه‌های ذوب فولاد و آهک هیدراته در شهرک صنعتی اهر

تبریز- نائب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس از راه اندازی پروژه‌های ذوب فولاد و آهک هیدراته در شهرک صنعتی اهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، بیت الله عبدالهی امروز در نشست خبری خود در شهرستان اهر به پروژه‌های در حال اجرا در شهرک صنعتی اهر نیز اشاره کرد و گفت: تاکید داریم کارخانه آهک هیدراته که به عنوان بزرگ‌ترین صنعت محسوب می‌شود تا اواخر بهمن‌ماه به بهره‌برداری برسد چراکه این پروژه زمینه اشتغال تعدادی از جوانان بیکار را فراهم می‌کند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس تصریح کرد: ذوب فولاد نگین اهر که در جریان سفر ریاست جمهوری به استان کلنگ‌زنی شد اکنون در حال نصب سوله است.

وی از آسفالت‌ریزی ۶۵ کیلومتر از راه‌های روستایی اهر و هریس خبر داد و در خصوص ورزشگاه اهر نیز گفت: روند تکمیل استادیوم ۵۰۰۰ نفری اهر با سرعت پیش می‌رود. روند ساخت فاز اول استادیوم ورزشی اهر به خوبی پیش می‌رود و از طرفی نیز تکمیل زیرساخت‌های ورزشی شهرستان هریس را با جدیت دنبال می‌کنیم چراکه معتقدیم جوانان هریسی و اهری به زیرساخت‌های فراتر از این‌ها نیازمندند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس تاکید کرد: امسال علی‌رغم کمبود منابع مالی دولت و مشکل در تامین قیر، در حوزه آسفالت راه‌های روستایی و اصلاح روکش آسفالت جاده‌های مواصلاتی اتفاق بی‌نظیر افتاده و اکنون بنده به دنبال آن هستم تا مطالبات پیمانکاران این پروژه‌ها را با پیگیری از سازمان برنامه و بودجه تسریع کنم چراکه اگر مطالبات پیمانکاران در اسرع وقت پرداخت شود آنها نیز برای ادامه پروژه‌های آسفالت‌ریزی تشویق و ترغیب خواهند شد.

عبدالهی از اتصال بزرگراه‌های تبریز به مشگین‌شهر خبر داد و گفت: با آغاز عملیات اجرایی بزرگراه اهر-مشگین‌شهر این محور به بزرگراه تبریز متصل می‌شود.

کد خبر: ۲٬۶۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha