تفاهم نامه ایجاد شهر هوشمند فرودگاهی با استفاده از زیرساخت نوورنتا امضا شد

تفاهم نامه ایجاد شهر هوشمند فرودگاهی با استفاده از زیرساخت نوورنتا امضا شد

تفاهم نامه ایجاد شهر هوشمند فرودگاهی با استفاده از زیرساخت امن و مطمئن نورونتا به امضای سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و سعید چلندری، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی رسید.

به گزارش بازار، این تفاهم نامه برای ایجاد نورونتا در شهر فرودگاهی امام خمینی با مذاکرات انجام شده امروز سه شنبه ۴ دی ماه ۱۴۰۲ به امضا رسید.

سلطانی با بیان مزایای امضای این تفاهم نامه برای محموعه مخابرات و شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: شرکت مخابرات شبکه اختصاصی امن غیر اشتراکی نورونتا را در جای جای کشور مستقر ساخته است و در موضوع شهر فرودگاهی امام خمینی این امر به عنوان چهره و جلوه ی کشور از اهمیت استراتژیک بیشتری برای ایجاد ارتباطات امن و پایدار برخوردار است.

سلطانی اذعان داشت: این تفاهم نامه با برکات فراوان شهر فرودگاهی امام خمینی، در نظر دارد امکانات ارتباطی امن و پایدار و اختصاصی ایجاد کند.

وی افزود: همکاری در خصوص اتصال ارتباطات مورد نیاز دفتر شهر فرودگاهی امام خمینی بر بستر نورونتا، همکاری درخصوص برقراری اتصال ارتباطات متقاضیان استفاده از نورونتا در محدوده شهر فرودگاهی از دیگر مزایای این تفاهم نامه است.

گفتنی است، این تفاهم نامه در راستای اسناد بالادستی و ابلاغ سازمان پدافند غیرعامل کشور و با بهره گیری هوشمندانه از سرویس امن و اختصاصی نورونتا به امضای مهندی سلطانی و دکتر سعید چلندری رسید.

کد خبر: ۲۶۴٬۰۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha