۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
تحویل پالایشگاه سیزدهم به مجتمع گاز پارس جنوبی کلید خورد

تحویل پالایشگاه سیزدهم به مجتمع گاز پارس جنوبی کلید خورد

نشست تخصصی تعیین نقشه راه تحویل و تحول پالایشگاه سیزدهم از شرکت نفت و گاز پارس به مجتمع گاز پارس جنوبی با حضور مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید، مدیرعامل و رؤسای ستادی مجتمع پارس جنوبی برگزار شد.

به گزارش بازار به نقل از شرکت ملی گاز ایران، احمد زمانی، مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران در این نشست که با حضور مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی، معاون سایت ۲ و مسئول راه‌اندازی پالایشگاه سیزدهم برگزار شد، گفت: با توجه به دستور وزیر نفت مبنی بر تحویل هرچه سریع‌تر پالایشگاه سیزدهم به مجتمع گاز پارس جنوبی، کارها باید طبق برنامه و دستورعمل‌ها انجام شود.

وی افزود: طبق تجارب ارزشمند مدیران مجتمع گاز پارس جنوبی از نحوه تحویل‌گیری پالایشگاه‌های گذشته از شرکت نفت و گاز پارس، مدیران این مجموعه طبق دستورعمل‌ها و قوانین، گام به گام پالایشگاه سیزدهم را تحویل خواهند گرفت.

احمد باهوش، مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی ضمن اعلام آمادگی کامل این مجتمع برای این مهم، دستور تشکیل تیم راه‌اندازی و برگزاری نشست با شرکت نفت و گاز پارس با حضور نمایندگان مدیریت نظارت بر تولید و مجتمع گاز پارس جنوبی را به معاونت سایت ۲ صادر کرد.

کد خبر: ۲۶۳٬۹۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha