۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
طرح‌های عمرانی اولویت‌دار باید تا سال آینده تکمیل شود
رئیس سازمان برنامه و بودجه:

طرح‌های عمرانی اولویت‌دار باید تا سال آینده تکمیل شود

رئیس سازمان برنامه و بودجه با تأکید بر لزوم تکمیل طرح‌های اولویت‌دار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای تا پایان امسال و سال آینده، گفت: نظارت استانداران بر طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای باید تقویت شود.

به گزارش بازار، مسائل، مشکلات و برنامه‌های توسعه‌ای استان گیلان در دیدار و گفت‌وگوی استاندار این استان با «داود منظور» معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

منظور در این دیدار با تأکید بر لزوم تکمیل طرح‌های اولویت‌دار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای خاتمه‌یافتنی تا پایان امسال و سال آینده، گفت: ضرورت دارد نظارت استانداران بر طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای ملی تقویت شود.

وی از اقدامات و خدمات استانداران به عنوان مدیران توانمند و مؤثر دولت سیزدهم در پیگیری امور توسعه و آبادانی استان‌ها تقدیر کرد.

«اسدالله عباسی»، استاندار گیلان، نیز در این دیدار گزارشی از مصوبات قبلی سفر رئیس‌جمهور به این استان، طرح‌ها و برنامه‌های آتی توسعه‌ای استان و مسائل و مشکلات موجود و حمایت‌های مورد نیاز از سوی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ارائه کرد.

وی سپس به اقدامات انجام شده برای توسعه استان گیلان پرداخت و گزارشی از روند تکمیل برخی طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای اولویت‌دار استان از جمله طرح آزادراه قزوین - رشت و راه‌آهن رشت- کاسپین و اعتبارات مورد نیاز این طرح‌ها را ارائه کرد.

استاندار گیلان ضمن قدردانی از اقدامات و حمایت‌های سازمان برنامه و بودجه، از معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برای حضور میدانی و بازدید از برخی طرح‌های عمرانی استان، دعوت کرد.

کد خبر: ۲۶۳٬۹۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha