۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
ورود سنگین سرمایه به بازار رمزارزها| کدام کشور بیشترین سرمایه گذاری را داشته است؟
شرکت رمزارزی «کوین شرز» اعلام کرد

ورود سنگین سرمایه به بازار رمزارزها| کدام کشور بیشترین سرمایه گذاری را داشته است؟

شرکت تحقیقات رمزارزی «کوین شرز» با ارائه جدیدترین آمار خود، از ورود ۱۰۳ میلیون دلار سرمایه به بازار رمزارزها طی هفته سوم ماه دسامبر خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ شرکت تحقیقات رمزارزی «کوین شرز» با ارائه جدیدترین آمار خود، از ورود ۱۰۳ میلیون دلار سرمایه به بازار رمزارزها طی هفته سوم ماه دسامبر خبر داد.

این شرکت با بیان این مطلب که بازار رمزارزها طی هفته گذشته شاهد خروج ۱۶ میلیون دلاری سرمایه بود؛ تاکید کرد که میزان ورود سرمایه به بازار طی هفته سوم دسامبر سال ۲۰۲۳ به میزان چشم گیری افزایش یافته است.

کوین شرز همچنین تاکید کرده که بازار رمزارزها شاهد افزایش ورود سرمایه طی ۱۲ هفته از مجموع ۱۳ هفته گذشته بوده که این آمار طی ماه های گذشته بی سابقه بوده است. به گفته این شرکت، بیشترین میزان سرمایه ورودی به بازار رمزارزها متعلق به بیت کوین بوده است. این رمزارز بزرگ بازار موفق شده تنها طی هفته گذشته، حدود ۸۸ میلیون دلار از سرمایه بازار را به خود تخصیص دهد که در حقیقت، ۸۵ درصد از سرمایه ورود به بازار متعلق به بیت کوین است.

همچنین رمزارز اتریوم با جذب سرمایه ۷.۹ میلیون دلاری در رده دوم جدول قرار داشته و این در حالیست که دو رمزارز لایت کوین و آوالانچ در رتبه های بعدی قرار دارند.

اما در رده بندی کشورها، آلمانی ها بیش از ۴۰ درصد سرمایه گذاری بازار طی هفته سوم ماه دسامبر را به خود تخصیص داده و شهروندان کانادا نیز با ۲۵ درصد در رتبه دوم قرار دارند. ایالات متحده هم با تخصیص ۱۵ درصد سرمایه گذاری بازار رتبه سوم را به خود تخصیص داده است.

کد خبر: ۲۶۳٬۹۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha