۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
رویداد بزرگ حل نیازهای فناورانه گردشگری استان سمنان برگزار می شود 
فردا و پس فردا؛

رویداد بزرگ حل نیازهای فناورانه گردشگری استان سمنان برگزار می شود 

شاهرود- رویداد بزرگ حل نیازهای فناورانه گردشگری استان سمنان با رویکرد فناوری های نوین و توسعه اقتصادی گردشگری در پارک علم و فناوری استان سمنان برگزار می شود. 

به گزارش خبرنگار بازار، رویداد بزرگ حل نیازهای فناورانه گردشگری استان سمنان با رویکرد فناوری های نوین و توسعه اقتصادی گردشگری با حضور شرکت های دانش بنیان و همزمان صبح چهارشنبه و پنجشنبه ششم و هفتم دیماه در پارک علم و فناوری استان سمنان واقع در شاهرود برگزار می شود.

رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، درباره این رویداد گفت: پارک علم و فناوری همراه با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان و با حمایت ستاد توسعه فناوری های فرهنگ و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری این رویداد را برای نخستین بار امروز و فردا در شاهرود برگزار می کند.

محسن نظری با بیان اینکه در این رویداد فناوری هایی که می توانند مسائل و مشکلات حوزه اقتصاد گردشگری استان سمنان را حل کنند، ارائه می شود، تاکید کرد: واقعیت افزوده و گردشگری، راهنمای صوتی گردشگری، تصاویر پاناروما و ۳۶۰ درجه از جاذبه های گردشگری استان سمنان، سفرهای بومی و محلی و اقامتگاه ها در زمره چالش های این رویداد است که شرکت کنندگان باید در ارائه آثار خود آن را لحاظ کنند.

وی افزود: انیمیشن، واقعیت مجازی، اینترنت اشیا و کاربرد آن در گردشگری و هتل داری، راهنمای مسافران و همچنین گردشگران داخلی و خارجی از دیگر چالش های مطرح شده در این رویداد است.

رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان با بیان اینکه پارک در قبال طرح های دانش بنیان و فناوری که بتوانند مسائل و مشکلات گردشگری استان را حل کنند حمایت هایی را نیز صورت می دهد، گفت: برگزاری جلسات سرمایه گذار یابی با صنعت گران و صاحبان کسب و کارهای گردشگری و استقرار شرکت های دانش بنیان و فناور در پارک در زمره این حمایت ها است.

نظری ادامه داد: ارائه خدمات ویژه مهارت افزایی و اعطای تسهیلات خاص در این زمینه برای ارتقای تخصصی تیم کاری و توسعه دهنده ایده در راستای تکمیل محصول از دیگر حمایت هایی است که پارک در قبال گروه های فناور و دانش بنیان صورت می دهد.

وی از فراهم کردن امکان حضور در نمایشگاه های معتبر در صورت رسیدن ایده به محصول نیز خبر داد و افزود: تلاش می شود تا از ایده های برتر به بهترین نحو، حمایت صورت گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان نیز در گفتگو با خبرنگار بازار، گفت: این اداره کل نیز حمایت هایی را از طرح ها دارد که ارائه مجوزهای لازم برای استفاده از محصولات توسعه داده شده در سطح استان سمنان با مدل های درآمدی مختلف در زمره آنها است.

امیر کرم زاده با بیان اینکه ترویج محصولات توسعه داده شده در سطح استان و کشور از طریق وزارت میراث فرهنگی از دیگر حمایت های ما از محصولات فناور تولیدی در این رویداد است، ابراز کرد: فراهم کردن بستری مناسب برای ارائه محصولات به مخاطبان از دیگر حمایت های اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان است.

به گزارش بازار، رویداد بزرگ حل نیازهای فناورانه گردشگری استان سمنان با رویکرد فناوری های نوین و توسعه اقتصادی گردشگری در پارک علم و فناوری استان سمنان فردا و پس فردا برگزار می شود .

کد خبر: ۲۶۳٬۹۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha