۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲
اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های ایران و تاجیکستان آغاز به کار کرد
صبح امروز؛

اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های ایران و تاجیکستان آغاز به کار کرد

شانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی، تجاری و علمی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان و نیز نمایشگاه ایران ساخت دقایقی پیش آغاز به کار کرد.

به گزارش بازار، صبح امروز، سه‌شنبه شانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی، تجاری، فنی و صنعتی ایران و تاجیکستان توسط دبیران کمیسیون مشترک دو کشور در شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان کار خود را آغاز کرد.

این اجلاس قرار است از امروز، سه‌شنبه فعالیت خود را آغاز کند و تا پنج‌شنبه به میزبانی وزارت انرژی و ذخایر آبی تاجیکستان در شهر دوشنبه ادامه یابد.

اجلاس مشترک همکاری‌ها امروز توسط دبیران کمیسیون مشترک دو کشور افتتاح شد و آئین اختتامیه که شامل امضا و مبادله سند همکاری است، با حضور روسای کمیسیون مشترک (وزیر نیروی ایران و وزیر انرژی و ذخایر آبی تاجیکستان) برگزار خواهد شد.

در همین راستا نخستین نمایشگاه تخصصی «ایران ساخت» در حاشیه این اجلاس دایر شده است؛ نمایشگاه تخصصی «ایران ساخت» با هدف معرفی توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران در صنایع پایه با حضور ۳۰ شرکت‌برتر ایرانی طی روزهای ۵ تا ۸ دی ماه جاری در شهر دوشنبه تاجیکستان برپا شده است.

این رویداد بزرگ، فرصت مناسبی برای تبادل اطلاعات، برقراری ارتباطات تجاری جدید، افزایش توانمندی کسب و کار و آشنایی با آخرین دستاوردهای شرکت‌های ایرانی است و به عنوان پلی برای توسعه صادرات و تبادل تجارب با کشور مذکور است.

کد خبر: ۲۶۳٬۹۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha