۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
تاکید بر طرح سوال از رئیس جمهور/ انتقاد از ناهماهنگی وزرای اقتصادی
نماینده مردم رشت در مجلس با بازار مطرح کرد

تاکید بر طرح سوال از رئیس جمهور/ انتقاد از ناهماهنگی وزرای اقتصادی

کوچکی نژاد، نماینده مردم رشت در مجلس گفت: اگر مجلس یازدهم قصد دارد به مطالبات مردم پاسخ دهد یکی از راه‌ها استیضاح رییس جمهور است در غیر این صورت در یک سال باقی مانده کشور به حدی آسیب خواهد دید که رییس جمهور بعدی هم نمی‌تواند کشور را نجات دهد.

جبار کوچکی نژاد در گفت وگو با بازار با اشاره به نا به سامانی اقتصادی و عدم توجه دولت به معضل گرانی کالاهای مایحتاج مردم گفت: مجلس دهم در یک نوبت درباره مباحث ارز و مبارزه با قاچاق سوالاتی را از رییس جمهور مطرح کرد که نهایتا رییس جمهور اخطاری از مجلس دریافت کرد. رییس جمهور در این رابطه ۴ اخطار از ۵ سوال دریافت کرد.

وی با بیان اینکه مجلس یازدهم مجلس انقلابی است، اظهار داشت: بنده معتقدم تنها راه خروج از مشکلات اقتصادی و گرانی سرسام آور کالاها استیضاح رییس جمهور است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه مردم در حال حاضر شدیدترین مشکلات اقتصادی را پشت سر می گذارند، اظهار داشت: اگر مجلس یازدهم قصد دارد تا به مطالبات مردم پاسخ دهد یکی از راه‌ها، استیضاح رییس جمهور است در غیر این صورت در یک سال باقی مانده کشور به حدی آسیب خواهد دید که رییس جمهور بعدی هم نمی‌تواند کشور را نجات دهد.

کوچکی نژاد تاکید کرد: انشاالله استیضاح رییس جمهور پس از تعطیلات مجلس به جد پیگیری خواهد شد و کلید خواهد خورد.

این نماینده مجلس اظهارداشت: در حال حاضر ناهماهنگی بین وزرای اقتصادی مشهود است و این وزرا نمی‌توانند مشکلات اقتصادی مردم را حل و فصل کنند.

کد خبر: ۲۶٬۳۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha