تفاهم نامه شرکت مخابرات ایران و پارک علمی و فناوری جهاد دانشگاهی به امضا رسید
در حاشیه بیست و چهارمین نمایشگاه تلکام؛

تفاهم نامه شرکت مخابرات ایران و پارک علمی و فناوری جهاد دانشگاهی به امضا رسید

تفاهم نامه ما بین شرکت مخابرات و پارک علمی و فناوری نرم جهاد دانشگاهی، در زمینه انتقال تجربیات گسترده حوزه مخابرات و استفاده از ظرفیت بالای شرکت های دانش بنیان در توسعه صنعت ارتباطات به امضا رسید.

به گزارش بازار، در این تفاهم نامه که به امضای مجید سلطانی، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران و محمد حسین ایمانی خوشخو، مدیر پارک فناوری نرم جهاد دانشگاهی رسید، زمینه ی مشترک همکاری دو مجموعه مورد بررسی قرار گرفته است و تفاهم نامه بین مخابرات و جهاد دانشگاهی امضا شد.

سلطانی با بیان اینکه از برگزاری تلکام بیست و چهارم خرسند هستیم اظهار داشت: با ارائه خطوط پرسرعت ناشی از اجرای پروژه زیرساختی نجما، مرحله بعد را با کار مطالعاتی و آینده پژوهی شروع کرده ایم.

وی افزود: با توجه به برنامه کلان دولت و برنامه هفتم، نهضت جهادی توسعه دیجیتال را شروع کرده ایم و اکنون با جهاد دانشگاهی که ذاتا کار جهادی دارد، تفاهم نامه ای را امضا می کنیم که زیرسخت های لازم برای ارائه سرویس به فناوری نرم پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی ارائه دهند.

سلطانی گفت: این فناوری ها و عرضه آن، دو سر برد برای هر دو مجموعه است و ثمرات آن در تلکام آینده دیده خواهد شد.

مدیر پارک فناوری نرم جهاد دانشگاهی اذعان داشت: پارک فناوری در راستای توسعه ارتباطات با شرکت مخابرات ایران به عنوان اپراتور زیرساختی با پشتوانه علمی و فنی بیشتر شرکت های همکار پارک فناوری را در جهت توسعه صنعت به کار گیرد.

وی افزود: شرکت های مستقر در پارک از توانمندی تخصصی مخابرات استفاده می کنند و در مقابل می توانند نیازهای مختلف مخابرات را در حوزه صنایع دانش بنیان محقق سازند.

کد خبر: ۲۶۳٬۷۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha