انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین شرکت مخابرات ایران و کمیته امداد امام(ره)
در حاشیه بیست و چهارمین نمایشگاه تلکام رقم خورد

انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین شرکت مخابرات ایران و کمیته امداد امام(ره)

در سومین روز از برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه مخابرات، تفاهم نامه همکاری مشترک بین شرکت مخابرات ایران و کمیته امداد امام(ره) به امضا رسید.

به گزارش بازار، این تفاهم نامه با هدف تامین نیازهای ارتباطی کمیته امداد امام (ره) و مشخص نمودن چارچوب کلی همکاری های لازم در راستای هوشمندسازی و اتصال مراکز تحت پوشش این کمیته و تسریع در فرآیندهای ارتباطی این مجموعه در ۱۰ ماده، ۱۸ بند و دو تبصره در قالب دو نسخه به امضای طرفین رسید.

دکتر داوود زارعیان در خصوص این تفاهم نامه با تاکید بر اینکه فراهم نمودن بسترهای پر سرعت و امن در شبکه های دیجیتال از مهم ترین کارهای ما در شرکت مخابرات ایران است گفت : و براین اساس تلاش داریم که با راه اندازی خدمات ارتباطی بر بستر شبکه فیبر نوری و طراحی و ایجاد سرویس های متعدد و فنآورانه ی به روز شبکه ارتباطی قوی در سراسر ایران ایجاد کنیم.

وی در این رابطه افزود: یکی از این مراکز، کمیته امداد حضرت امام (ره) است که ما در قالب این تفاهم نامه همکاری، متعهد به ایجاد شبکه فیبر نوری، سرویس AVR و سامانه تلفن گویا و تعدادی دیگر از سرویس های استاندارد سازمانی سامانه مخابرات بر بستر اینترنت خانگی جهت استفاده کلیه مددجویان، همکاران و بازنشستگان این مجموعه عظیم هستیم.

کد خبر: ۲۶۳٬۷۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha