در تغییر تعرفه‌های اینترنت باید روند طبیعی را دنبال کنیم
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:

در تغییر تعرفه‌های اینترنت باید روند طبیعی را دنبال کنیم

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: در تغییر تعرفه های اینترنت باید روند طبیعی طی شود، زیرا در غیر این صورت صنعت، اپراتورها و مردم دچار زیان خواهند شد.

به گزارش بازار به نقل از شرکت مخابرات ایران، در سومین روز از نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲، مجید سلطانی پیرامون درخواست اپراتورها برای افزایش تعرفه اینترنت، اظهار کرد: در حوزه ICT و اپراتورها تنها بحث ارائه خدمات مطرح نیست، صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات را باید به عنوان یک زنجیره ببینیم و سخن ما با سیاست‌گذاران و دولتمردان این است که در روند جهانی قرار بگیریم، زیرا نمی توانیم خود را از روند جهانی دور نگه داریم، چراکه این روند در حال رشد است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، افزود: اگر صنعت ICT آسیب ببیند از دنیا عقب خواهیم ماند و در نهایت مردم آسیب خواهند دید، پس حفظ توازن درآمد و هزینه‌ها در این حوزه ضرورت دارد.

سلطانی، تاکید کرد: هزینه‌ اپراتورها به شدت بالا رفته است و رشد قیمت ارز و خرید تجهیزات توسعه در بخش سیار و ثابت از دیگر چالش های این صنعت به شمار می رود؛ زمانی که درآمد اپراتورها کاهش می یابد، توسعه ای نیز در شبکه رخ نخواهد داد و در نتیجه مردم ضرر خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، خاطرنشان کرد: استدعای بنده این است که در تغییر تعرفه ها روند طبیعی را دنبال کنیم، زیرا در غیر این صورت صنعت، اپراتورها و مردم دچار زیان خواهند شد.

وی، اشاره کرد: اگر اپراتورها خدمت خود را ارزان تر از قیمت واقعی ارائه دهند، اپراتور آسیب خواهد دید و توسعه شبکه نیز رخ نخواهد داد.

سلطانی، گفت: قانون گذاران باید به صورت سالانه متناسب با تورم موجود در جامعه، قانون گذاری کنند تا روند طبیعی تعرفه ها طی شود؛ در حوزه فاوا نباید با جلوگیری از توسعه، از توسعه جا ماند.

کد خبر: ۲۶۳٬۷۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha