۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱
۴ هزار میلیارد تومان برای گازرسانی روستاهای فاقد گاز مازندران لازم است
مدیرعامل گاز مازندران:

۴ هزار میلیارد تومان برای گازرسانی روستاهای فاقد گاز مازندران لازم است

ساری- مایلی رستمی، مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: چهار هزار میلیارد تومان برای گازرسانی و تامین زیرساخت های روستاهای فاقد گاز استان نیاز است.

قاسم مایلی رستمی در گفت وگو با خبرنگار بازار با بیان این که گازرسانی به ۴۰۰ روستا تا ۱۴۰۳ در استان انجام می شود، افزود: در حال حاضر دو هزار و ۶۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار استان گازرسانی شد و ۴۰۰ روستتا تا پایان سال آینده گازرسانی می شود.

وی با عنوان این که ۹۹.۲ درصد خانوارهای شهری و ۹۷ درصد خانوارهای روستایی از نعمت گاز بهره مند هستند، افزود: برای گازرسانی به روستاهای فاقد گاز زیرساخت های مورد نیاز در حال تامین است.

وی با اظهار این که برای تامین زیرساخت چهار هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است و تاکنون نیمی از زیرساخت ها تامین شده است، افزود: در سال جاری بالای ۷۰ روستتا گازرسانی می شود.

مایلی رستمی ادامه داد: مازندران جزو پنج شرکت برتر کشور در حوزه گازرسانی است و گازرسانی به شهرهای کوهستانی نظیر بلده نیز با اجریا ۳۵۰ کیلومتر خط توزیع و انتقال در دست انجام است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با تاکید بر پرهیز از مصارف غیرضروری و بی رویه گفت: تاکنون گاز چهار هزار و ۸۰۰ ویلای خالی و پرمصرف در استان قطع شده است.

کد خبر: ۲۶۳٬۷۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha