۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷
چهار محصول جدید ایران خودرو، تحت بررسی رسانه‌های تخصصی قرار گرفتند

چهار محصول جدید ایران خودرو، تحت بررسی رسانه‌های تخصصی قرار گرفتند

رسانه‌های تخصصی صنعت خودرو، چهار محصول جدید گروه صنعتی ایران‌خودرو را از نزدیک مورد سنجش و بررسی قرار دادند.

به گزارش بازار به نقل از ایران خودرو، روز گذشته سوم دی‌ماه، شماری از رسانه‌های تخصصی حوزه صنعت خودرو، چهار محصول هایما ۷X، هایما ۸S و شاین‌مکس در دو نسخه بنزینی و هیبریدی را برای نخستین بار مورد بررسی قرار دادند و تجربه رانندگی با این خودروها را تحلیل فنی کردند.

این محصولات از ابعاد مختلف فنی، عملکردی و ظاهری مورد بررسی رسانه‌ها قرار گرفت تا از این طریق اطلاع‌رسانی دقیق و صحیح به جامعه و مشتریان صورت گیرد. چهار محصول یاد شده، از خودروهای روز و مدرن گروه صنعتی ایران خودرو به شمار می‌روند که افزون بر طراحی زیبا، امکانات و قابلیت‌های فنی، دارای خدمات پس از فروش مناسب و مطلوب مشتریان در سراسر کشور هستند.

شبکه گسترده خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو، مزیت بزرگ رقابتی برای محصولات این شرکت به شمار می‌رود و به این ترتیب مشتریان با انتخاب این محصولات دغدغه‌ای در زمینه دریافت خدمات نخواهند داشت.

گفتنی است، خودروهای هایما ۷X و ۸S جزء محصولات تولیدی ایران خودرو بوده و دو نسخه بنزینی و هیبریدی شاین مکس در مرحله نخست به صورت وارداتی تامین و به بازار عرضه می‌شوند. شماری از اصحاب رسانه در پایان برنامه، به ارایه دیدگاه‌ها و نتایج بررسی خود در زمینه هر یک از خودروهای یاد شده پرداختند.

کد خبر: ۲۶۳٬۷۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha