۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
چالش در تهیه مواد اولیه ساخت کاشی و سرامیک | بازار فروش داخل رضایت بخش است
کارشناس بازاریابی شرکت «ایفاسرام»:

چالش در تهیه مواد اولیه ساخت کاشی و سرامیک | بازار فروش داخل رضایت بخش است

گرگان- توکلی، کارشناس بازاریابی شرکت کاشی و سرامیک «ایفاسرام» با اشاره به اینکه برخی از مواد اولیه ساخت کاشی و سرامیک وارداتی بوده، گفت: متاسفانه وجود تحریم ها واردات را با چالش مواجه کرده است.

مسعود توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه شرکت «ایفاسرام» بزرگترین تولید کننده کاشی و سرامیک در خاورمیانه است، اظهار کرد: این شرکت با تولید روزانه ۸۵ هزار متر مربع به عنوان قطب تولید این مصالح ساختمانی محسوب می شود.

وی با بیان اینکه این شرکت، کاشی و سرامیک در سایز های مختلف تولید کرده و همیشه در نمایشگاه ها قوی ظاهر می شود، گفت: سیستم فروش شرکت «ایفاسرام» به نحوی است که در شهرها و استان های مختلف نماینده فروش دارد و از بازار داخلی خوبی برخوردار است.

کارشناس بازاریابی شرکت کاشی و سرامیک «ایفاسرام» با اشاره به صادرات ۳۰ درصد از محصولات این شرکت، بیان کرد: مهمترین بازار صادراتی «ایفاسرام» در کشور عراق قرار دارد و همچنین محصولات این شرکت به کشورهای سوریه، کویت، عمان، ایتالیا، بلژیک و اسپانیا صادر می شود.

توکلی گفت: برخی از مواد اولیه ساخت کاشی و سرامیک وارداتی بوده که وجود تحریم ها تهیه و تامین این مواد را با چالش روبرو کرده است.

کد خبر: ۲۶۳٬۶۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha