۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
۲۹۰ میلیارد تومان اعتبار اشتغالزایی در ایلام جذب شد
معاون مناطق محروم ریاست جمهوری:

۲۹۰ میلیارد تومان اعتبار اشتغالزایی در ایلام جذب شد

ایلام- معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: سال گذشته ۲۹۰ میلیارد تومان اعتبار اشتغالزایی در استان جذب شده است.

به گزارش بازار، محمد امید صبح شنبه در نشست قرارگاه سازندگی شهرستان هلیلان در محل استانداری ایلام افزود: سال گذشته ۳۰۰ میلیارد تومان صرف توسعه اشتغال مناطق روستایی ایلام شده که بیش از ۲۹۰ میلیارد آن جذب شده است.

وی با اشاره به اینکه ایلام از استان های خوب در زمینه جذب اعتبارات بوده است، افزود: امسال هم اعتبارات خوبی در زمینه توسعه مناطق روستایی استان در نظر گرفته شده است.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با بیان اینکه در سال ۹۹ نیز تسهیلات اشتغال روستایی ۱۵۰ میلیارد تومان اختصاص می‌یابد، عنوان کرد: توسعه اشتغال مهمترین ابزار برای توسعه روستاهای ایلام است.

امید افزود: در ایلام برخی پروژه های روستایی جالب توجه دیدم از جمله پرورش ماهی در دریاچه سد سیمره که آینده خوبی را برای ایلام رقم خواهند زد.

وی تصریح کرد: راه حل مشکلات هلیلان توسعه اشتغال است، باید زیرساخت‌هایی در منطقه ایجاد کنیم که منجر به کار و اشتغال برای مردم شود.

نماینده مردم ایلام در مجلس نیز اظهار کرد: مشکلات هلیلان باید با خدمات اورژانسی نظام در حوزه بهداشت، راه، آب شرب و ... درست شود.

علی اکبر بسطامی بیان کرد: این حفره فقر که در استان ایلام موجود است باید با تعدیل تراکنش توزیع امکانات و طرح‌ها در همه شهرستان‌ها حل شود.

کد خبر: ۲۶٬۳۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha