۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱
تکمیل ایستگاه‌های پمپاژ آب تهران نیازمند ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار است
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران:

تکمیل ایستگاه‌های پمپاژ آب تهران نیازمند ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار است

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران گفت: عملیات تکمیل ساخت همه ایستگاه‌های پمپاژ، مستلزم تخصیص اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان است.

به گزارش بازار، بهزاد پارسا افزود: ضرورت دارد پیگیری و اقدام‌های لازم به‌منظور تأمین اعتبارات موردنیاز با استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی و مشارکت ذی‌نفعان، فرمانداری‌های شهرستان‌های ذی‌نفع، استانداری تهران و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران انجام شود.

وی ادامه داد: طرح فوق از جمله طرح‌های استانی شرکت آب منطقه تهران است که از سال ۱۳۹۱ آغاز شده اما به دلیل مشکلات ناشی از تأمین‌نشدن اعتبارات موردنیاز تکمیل طرح تابه‌حال به‌صورت کامل اجرا نشده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران با اشاره به اینکه با سفر ریاست‌جمهوری به شهرستان شهریار میزان ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبارات مصوب سفر ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۱ برای این طرح منظور و میزان ۳۰۹ میلیارد ریال آن در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ از طرف خزانه به این طرح اختصاص داده شد، گفت: با استفاده از این اعتبارات عملیات تکمیلی ساخت و برق‌رسانی سه ایستگاه پمپاژ به اتمام و تا پایان سال جاری آماده بهره‌برداری خواهند بود.

پارسا هدف از ایجاد طرح فوق را بهبود آبیاری اراضی کشاورزی ۴ شهرستان جنوب غرب تهران متشکل از شهرستان‌های رباط‌کریم، شهریار، بهارستان و اسلام‌شهر در وسعتی حدود ۷ هزارهکتاری و با استفاده از پساب تصفیه‌خانه فیروز بهرام دانست و خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین نتایج مطالعات مهندسی ارزش دستیابی به هدف فوق از طریق ۹ ایستگاه پمپاژ انجام خواهد پذیرفت.

کد خبر: ۲۶۳٬۵۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha