۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰
سرمایه گذار حوزه تولید کاغذ با هزار میلیارد آورده به جمع فعالین اقتصادی ارس پیوست
معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد ارس:

سرمایه گذار حوزه تولید کاغذ با هزار میلیارد آورده به جمع فعالین اقتصادی ارس پیوست

تبریز- معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد ارس گفت: سرمایه گذار حوزه تولید کاغذ با هزار میلیارد آورده به جمع فعالین اقتصادی ارس پیوست.

به گزارش بازار، علی نوید در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در ادامه‌ی روند رو به رشد سرمایه‌گذاری در منطقه، طرح سرمایه‌گذاری تولید انواع کارتن و کاغذ در کمیسیون اقتصادی سازمان منطقه آزاد ارس به تصویب رسید.‌

وی افزود: این طرح با سرمایه‌گذاری ۱۰۵۰ میلیارد ریالی شرکت الین آذر یول ارس در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع با ظرفیت تولید سالانه ۴۵ هزار تن کارتن و کاغذ به اجرا درمی‌آید.‌

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد ارس خاطرنشان ساخت: برآورد زمانی بهره‌برداری از این واحد تولیدی ۲۴ ماه بوده و با آغاز بکار آن برای ۴۰ نفر به‌صورت مستقیم اشتغال‌زایی خواهد شد.

وی تاکید کرد: این طرح سرمایه‌گذاری در راستای تکمیل زنجیره تولید در منطقه به اجرا درمی‌آید و علاوه بر تامین نیاز داخلی به‌عنوان محصولی ارزآور، صادرات خواهد شد.

نوید در پایان یادآور شد: علاوه بر شرکت مذکور، چندین واحد بزرگ و کوچک دیگر در حوزه تولید کاغذهای کرفت و تحریر درحال ساخت و بهره‌برداری است و به‌زودی منطقه آزاد ارس به‌عنوان یکی از قطب‌های تولید کاغذ در کشور شناخته خواهد شد.

کد خبر: ۲۶۳٬۵۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha