۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
مدیریت تاکسی‌های اینترنتی باید با شهرداری باشد
رئیس شورای اسلامی شهر تهران:

مدیریت تاکسی‌های اینترنتی باید با شهرداری باشد

چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: فعالیت تاکسی‌های اینترنتی باید قانونی و درست باشد، برای همین مدیریتش باید با شهرداری باشد.

به گزارش بازار، مهدی چمران امروز یکشنبه در حاشیه دویست و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس باید توسط شهرداری نظارت شود، گفت: کار کردن تاکسی‌های اینترنتی قاعدتا به دلیل اینکه باید قانونی و درست باشد، نیاز به مدیریت توسط شهرداری دارد.

چمران همچنین با بیان اینکه موضوع تراموا هنوز به صورت رسمی به شورا نیامده است، خاطرنشان کرد: باید این مصوبه ابتدا در کمیسیون حمل و نقل و سپس شورا بررسی شود و اگر راه دیگری طی شود، اشتباه است.

وی تصریح کرد: وقتی در تهران مترو را به عنوان حمل و نقل انبوه بر داریم تراموا وسیله گرانی است و انبوه‌بر نیست، ترجیح می‌دهیم از لحاظ بودجه به مترو بپردازیم.

چمران در ادامه افزود: نمایشگاه تلکامپ در محل نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌شود که نمایشگاه خوبی است، اما بنده به این نمایشگاه نخواهم رفت تا یک خودرو از حجم ترافیک آن کمتر شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران همچنین با بیان اینکه به شهرداری منطقه ۱۵ اعلام کردیم که بررسی‌های لازم را برای کاهش ترافیک ناشی از راه‌اندازی سرای ایرانی انجام دهند، گفت: راه‌حل‌هایی برای ساماندهای این اوضاع پیش‌بینی شده، اما در مجموع باید راهکارهای ترافیکی در این بخش اجرا شود.

وی با بیان اینکه امروز پس از تذکرات، گزارش محله‌گردی در منطقه ۱۵ قرائت خواهد شد، اظهار کرد: بررسی اساسنامه دو سازمان و تبصره‌های بودجه نیز در دستور جلسه امروز قرار دارد.

کد خبر: ۲۶۳٬۴۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha