۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
شناسایی ۴۰۰هزار مودی جدید در بخش مالیات املاک اجاره‌ای
سازمان امور مالیاتی خبر داد

شناسایی ۴۰۰هزار مودی جدید در بخش مالیات املاک اجاره‌ای

سرپرست دفتر علوم داده‌های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور از شناسایی ۴۰۰ هزار مودی جدید در بخش مالیات املاک اجاره‌ای خبر داد.

به گزارش بازار، مرضیه جعفری اظهار کرد: با استقرار نظام حکمرانی داده در سازمان امور مالیاتی کشور و استفاده از روش‌های تحلیل داده با توجه به اطلاعات دریافت شده از سازمان‌های مرتبط با کسب و کارها در اجرای ماده ۱۶۹ مکرر مالیات‌های مستقیم مربوط به سال‌های عملکرد ۱۳۹۵ الی ۱۳۹۹ که این گزارش‌ها در سال ۱۳۹۹ دریافت شده است.

وی ادامه داد: اطلاعات جدیدی که در سال ۱۴۰۲ دریافت شد، همچنین بررسی اطلاعات درون‌سازمانی مربوط به عملکردهای ۹۶ الی ۹۹ تهران و سایر شهرها، از تعداد ۳۷۳ هزار و ۱۳۱ مودی دارای شرایط مشمولیت ماده ۷۷ ق مالیات‌های مستقیم، تعداد ۶۳ هزار و ۴۱ مودی فاقد ثبت نام مالیاتی، از میان تعداد ۷۶ هزار و ۲۹۰ مهندس ناظر تعداد ۳۳۶۸ مهندس ناظر فاقد ثبت نام مالیاتی شناسایی شده‌اند.

سرپرست دفتر علوم داده‌های مالیاتی سازمان امور مالیاتی گفت: همچنین با بررسی اطلاعات دریافت شده از سامانه املاک و مستغلات کشور مربوط به عملکردهای ۱۳۹۹ الی ۱۴۰۰، تعداد ۱۵۰۰ مشاور املاک و بیش از ۴۰۰ هزار مودی جدید در منبع مالیات مستغلات نیز شناسایی شدند.

کد خبر: ۲۶۳٬۴۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha