۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹
دولت سیزدهم موفق به رفع تنش آبی ۲۱۶ روستا در استان زنجان شده است
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان:

دولت سیزدهم موفق به رفع تنش آبی ۲۱۶ روستا در استان زنجان شده است

زنجان- نادرخانی،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان،گفت: رفع تنش آبی روستاهای استان اولویت ویژه در دولت سیزدهم دارد و شرکت آبفا در دولت سیزدهم موفق به رفع تنش آبی ۲۱۶ روستا در استان زنجان  شده است.

محمد علی نادرخانی در گفتگو با خبرنگار بازار، گفت: بهره‌برداری از پروژه تأمین آب اضطراری شهرهای استان از برنامه‌های سفر رئیس‌جمهور به زنجان است.

وی ابراز کرد: بهره‌برداری از طرح آبرسانی برای رفع تنش آبی ۷۰ روستای استان از دیگر برنامه‌های دور دوم سفر است و احداث خط انتقال آب زون چهار شهر زنجان به طول ۸ کیلومتر نیز افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان،گفت: رفع تنش آبی روستاهای استان اولویت ویژه در دولت سیزدهم دارد و شرکت آبفا در دولت سیزدهم موفق به رفع تنش آبی ۲۱۶ روستا در استان شده است.

نادرخانی تاکید کرد: ایجاد و تکمیل تأسیسات فاضلاب در شهر زنجان و شهرهای ماهنشان، دندی زرین‌آباد و ابهر را در برنامه داریم و این کار در ابهر با توجه به عدم وجود اعتبار به بخش خصوصی واگذار شده و باقی‌مانده شبکه جمع آوری فاضلاب شهر ابهر به طول ۷۵ کیلومتر را اجرا خواهد کرد و تکمیل تأسیسات تصفیه‌خانه فاضلاب در دستور کار است تا پساب آن مورد استفاده قرار گیرد.

وی به تدوین برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت جهت تامین آب شرب شهرها و روستاهای استان اشاره کرد و بیان داشت: مدیریت برنامه‌های کوتاه‌مدت و میان‌مدت بر عهده شرکت آب و فاضلاب است و برنامه بلندمدت تأمین آب در حوزه اختیار شرکت آب منطقه‌ای خواهد بود.

کد خبر: ۲۶۳٬۳۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha