۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴
راهنمای عیب یابی و تعمیر یو پی اس کرکره برقی

راهنمای عیب یابی و تعمیر یو پی اس کرکره برقی

دستگاه یو پی اس کرکره برقی از جمله دستگاه‌هایی است که استفاده از آن بسیار رایج است.

به گزارش بازار، دستگاه یو پی اس کرکره برقی از جمله دستگاه‌هایی است که استفاده از آن بسیار رایج است. این دستگاه به ما کمک می‌کند که بتوانیم در زمان قطعی برق شهری، درب پارکینگ یا فروشگاه را باز کرده و به روال عادی امور خود رسیدگی کنیم.

از آنجایی که دستگاه یو پی اس کرکره برقی یک دستگاه حساس الکتریکی است، ممکن است در طول زمان دچار اشکالات و عیب‌های متفاوتی شود. در این مطلب می‌خواهیم نگاهی به ایرادات متداول یو پی اس کرکره برقی داشته باشیم و یک راهنمای عیب یابی در اختیار شما قرار دهیم؛ با ما همراه باشید.

پیشنهاد ویژه: خرید و استعلام قیمت یو پی اس کرکره برقی

 ۱-  عدم روشن شدن یو پی اس کرکره برقی

خیلی اوقات این مشکل وجود دارد که دستگاه یو پی اس کرکره برقی روشن نمی‌شود؛ دلایل بروز این مشکل را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • دستگاه به خوبی روشن نشده است؛ که بهتر است در ابتدا کلید خاموش و روشن را مجددا فشار دهید.
  • دستگاه به درستی به برق متصل نیست؛ که بهتر است در این مرحله از اتصال دستگاه یو پی اس به برق شهری اطمینان حاصل کنید.
  • باتری دستگاه درست وصل نشده است؛ که بهتر است محفظه یو پی اس را باز کرده و اتصالات باتری مطمئن شوید.
  • جریان خروجی بیشتر از ظرفیت است؛ که در این صورت دستگاه کار نمی‌کند و باید تجهیزات برقی غیرضروری را از یو پی اس جدا کنید.
  •  سیستم داخلی دچار خطا شده است؛ که در این صورت باید از متخصصان برای تعمیر دستگاه یو پی اس کمک بگیرید.

روشن نشدن یو پی اس کرکره برقی

۲.    سوییچ شدن روی باتری وقتی برق شهری وصل است

گاهی اوقات با وجود اینکه برق شهری وصل است و هنوز قطع نشده است، یو پی اس کرکره برقی از باتری برای تامین برق استفاده می‌کند. علت بروز این مشکل را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  •   جریان خروجی بیشتر از ظرفیت است؛ که در این صورت باید دستگاه‌های اضافی را از یو پی اس جدا کنید.
  •  ولتاژ برق شهری ایراد دارد؛ گاهی اوقات به دلیل افزایش، کاهش یا نوسان در ولتاژ، یو پی اس از برق باتری برای تامین انرژی استفاده می‌کند.

۳.    باتری یو پی اس کرکره برقی زود تمام می‌شود

تمام شدن باتری یو پی اس کرکره برقی نیز از دیگر ایرادها و عیب‌های رایج در این دستگاه است. دلیل اینکه باتری یو پی اس زود تمام می‌شود را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  •    باتری خوب شارژ نشده است؛ اگر باتری درست شارژ نشده باشد، مدت زمان شارژدهی آن نیز کاهش خواهد یافت، در این صورت بهتر است شارژر را چک کنید.   
  • باتری خراب شده است؛ اگر باتری خراب شده باشد باید آن را به تعمیرکار تحویل بدهید تا آن را احیا کنید.
  • عمر باتری تمام شده است؛ متوسط عمر باتری یو پی اس ۳ تا ۵ سال است، اگر باتری یو پی اس قابل احیا نباشد باید آن را به کلی تعویض کنید.

تعمیر یو پی اس کرکره برقی

۴.    یو پی اس کرکره برقی به طور دائمی بوق می‌زند

بوق زدن هر نوع دستگاه یو پی اس، یک روش اتوماتیک برای اطلاع‌رسانی به کاربر است. وقتی دستگاه یو پی اس بوق می‌زند، به آن معناست که ایرادی در عملکرد دستگاه به وجود آمده است. با مراجعه به دفترچه راهنمای یو پی اس می‌توانید معنای هر نوع بوق را مطالعه کنید و سپس برای رفع آن اقدام نمایید.

۵.    تمام چراغ‌های یو پی اس کرکره برق روشن شده است 

راه دیگری که دستگاه یو پی اس از آن طریق به کاربران هشدار می‌دهد، با استفاده از چراغ‌های ال ای دی است. اگر تمامی چراغ‌ها با هم روشن شوند، به آن معناست که یو پی اس خاموش شده و باتری آن نیز به طور کامل تخلیه شده است. برای حل این مشکل باید یو پی اس را شارژ کرده و ری استارت کنید.

تعمیر یو پی اس کرکره برقی با تجهیز آرمان 

دستگاه یو پی اس کرکره برقی و در کل تمامی انواع این دستگاه، از جمله تجهیزات حساس الکتریکی به شمار می‌روند و ممکن است به وفور نیاز به تعمیر پیدا کنند. بدیهی است که برای تعمیر دستگاه یو پی اس گران‌قیمت خود، باید به سراغ بهترین متخصصان بروید، در این زمینه، تجهیز آرمان می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

تیم پشتیبانی تجهیز آرمان


مجموعه تجهیز آرمان پویان هونام (تاپکو) یک مرکز تخصصی فروش و تعمیر انواع دستگاه یو پی اس است. شما می‌توانید برای تعمیر و عیب یابی یو پی اس کرکره برقی خود از خدمات این مجموعه استفاده کنید. همین‌طور می‌توانید باکیفیت‌ترین انواع دستگاه یو پی اس و باتری یو پی اس را نیز از تجهیز آرمان خریداری نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان، می‌توانید از راه‌های ارتباطی زیر بهره بگیرید:

راهنمای عیب یابی و تعمیر یو پی اس کرکره برقی

خرید یو پی اس از تجهیز ارمان


شماره تماس: ۰۹۹۳۷۶۵۷۲۰۶ – ۰۹۱۷۹۹۶۸۶۸۴
آدرس دفتر مرکزی: شیراز، خیابان باغشاه، حدفاصل حکیمی و هدایت، پلاک ۵۰، طبقه سوم

کد خبر: ۲۶۳٬۳۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha