۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸
با ایجاد پایانه هوشمند فرودگاه کیش، پذیرای ۶ میلیون گردشگر در سال هستیم
سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاههای کیش:

با ایجاد پایانه هوشمند فرودگاه کیش، پذیرای ۶ میلیون گردشگر در سال هستیم

سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاههای کیش گفت: با ایجاد پایانه جدید فرودگاه کیش قابلیت پذیرش سالانه ۶ میلیون مسافر و گردشگر را داریم.

به گزارش بازار، عزت الله محمدی با بیان اینکه تلاش میکنیم در ترمینال جدید خدمات رسانی به شکلی باشد که مسافر از بدو ورود تا سوار شدن به هواپیما احساس آرامش و امنیت کند افزود:قصد داریم تبدیل به یکی از فرودگاههای هوشمند کشور شویم و جدیدترین خدمات را با زیر ساختهایی که احتمالا تا ۴ ماه آینده تکمیل می‌شود به گردشگران ارائه دهیم.

وی تصریح کرد: در ترمینال جدید خطای انسانی وجود ندارد و همه فعالیتها مبتنی بر سیستم است در واقع مسافر وارد یک ترمینال صنعتی می‌شود و عوامل انسانی تنها کار نظارت را بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه سیستم پارک هوشمند هواپیما نیز در پایانه جدید در حال پیگیری است افزود: فرودگاه کیش تنها فرودگاهی است که در آن دو هواپیما به طور همزمان می‌توانند در کنار پل پهلو بگیرند و این اتفاق در کل کشور کم نظیر است.

محمدی یادآور شد: در این فرودگاه امکان پذیرش مسافر از هر پیشخوان و همچنین تفکیک بار همراه مسافر از طریق سیستم انتقال بار بدون کمک نیروی انسانی و بدون خطا و با سرعت زیاد فراهم شده است. ضمن اینکه ۴ دستگاه در پایانه تعبیه شده است و گردشگرانی که بار همراه ندارند می‌توانند از طریق آن بدون معطلی کارت پرواز خود را دریافت کنند.

وی تاکید کرد: در پایانه جدید فرودگاه ۱۰ پل تلسکوپی وجود دارد که بعد از پهلو گیری هواپیما، تخلیه بار به سرعت انجام می‌شود و با این اقدام کمک بزرگی به موضوع کنترل ترافیک و ارائه خدمات مطلوب خواهد شد.

این مقام مسئول در پایان گفت: مسافران جزیره زیبای کیش قبل از ورود به فرودگاه می‌توانند با مراجعه به سایت فرودگاه از شماره پیشخوان خود مطلع شوند و اطلاع پیدا کنند که از کدام خروجی می‌توانند به هواپیما سوار شوند.

کد خبر: ۲۶۳٬۲۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha