۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
 ۱۷مگا وات نیروگاه مقیاس کوچک در حوزه استان زنجان بهره‌برداری شد
مدیرعامل برق منطقه‌ای زنجان:

۱۷مگا وات نیروگاه مقیاس کوچک در حوزه استان زنجان بهره‌برداری شد

زنجان- خلجی، مدیرعامل برق منطقه ای زنجان به پروژه های اقتصاد مقاومتی این شرکت طی سال گذشته اشاره کرد و گفت: از ۱۷ مگا وات نیروگاه مقیاس کوچک در حوزه استان بهره‌برداری شد.

علی خلجی در گفتگو با خبرنگار بازار، به پروژه های اقتصاد مقاومتی شرکت برق منطقه ای در سال گذشته اشاره کرد و گفت: از ۱۷ مگا وات نیروگاه مقیاس کوچک در حوزه استان زنجان بهره برداری شد.

وی با بیان اینکه این پروژه با ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی به بهره برداری رسید، اظهار کرد: سرمایه گذاری برای این پروژه بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال و ۹ میلیون یورو بود.

مدیرعامل برق منطقه ای زنجان گفت: نیروگاه مقیاس کوچک تعاونی توسعه انرژی رشد در شهرک صنعتی نو آوران زنجان به ظرفیت قرار دادی ۲۴ مگاوات بوده است.

خلجی به ورود سرمایه‌گذار داخلی و خارجی به زنجان اشاره کرد و یاد آور شد: شرکت برق منطقه‌ای زنجان استقبال لازم از سرمایه‌گذاران را دارد و هر سرمایه‌گذاری بیاید ما همکاری لام را داریم.

وی با بیان اینکه صنعت برق زیرساخت بسیار مهمی برای توسعه سرمایه‌گذاری است، گفت: در حال حاضر شرکت توزیع برق استان ۹۰ پست اتصال و فوق توزیع دارد و ضریب بار شرکت بسیار بالا است.

مدیرعامل برق منطقه ای زنجان، با بیان اینکه صنعت برق استان از سه بخش تولید، توزیع و انتقال تشکیل‌شده است، ابراز داشت: در حال حاضر پیک‌بار مصرفی به ۶۶۱ مگاوات رسیده است.

خلجی گفت:  بیش از ۷۰ درصد از انرژی تولیدی شرکت برق منطقه‌ای زنجان در بخش تولیدی و کشاورزی مصرف می‌شود.

کد خبر: ۲۶٬۳۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha