۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹
تداوم رونق نسبی بورس در سایه تجدید ارزیابی دارایی شرکت‌ها
گزارش هفتگی بازار سرمایه منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۲۹

تداوم رونق نسبی بورس در سایه تجدید ارزیابی دارایی شرکت‌ها

غضنفری هرندی کارشناس بازار سرمایه گفت: پیش‌بینی می‌شود وزارت اقتصاد و سازمان بورس، برنامه تجدید ارزیابی بیشتری را از شرکت‌ها درخواست کنند که باعث تحرک مثبت در شرکت‌های دارایی محور شود.

سمیه شوریابی؛ بازار: دکتر احمد غضنفری هرندی کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه ضمن بیان اینکه در آخرین هفته پاییز شاهد معاملات خوبی در بازار بودیم، تشریح کرد: مهمترین اخباری که در بازار جریان داشت، حول دو محور تجدید ارزیابی دارایی ها و اخبار بودجه بود. وی می گوید: وزارت اقتصاد و سازمان بورس نیز پیگیر به جریان افتادن تجدید ارزیابی در شرکت ها و هلدینگ های بزرگ بودند و افشاها و اخبارهایی در این حوزه صادر شد.

غضنفری هرندی با اشاره به اینکه در برخی از سهام های بزرگ بازار از جمله وبملت بحث واگذاری دارایی ها جدی تر شد و یک مورد نیز به انجام رسید، افزود: مطابق با روال هفته های گذشته شاهد حجم معاملات نسبتاً بالا بودیم که نشان از تداوم رونق نسبی در بازار است.

تداوم رونق نسبی بورس در سایه تجدید ارزیابی دارایی شرکت‌ها

این کارشناس بازار سرمایه در پیش بینی روند بورس طی هفته آتی، اظهار داشت: به نظر می رسد وزارت اقتصاد و سازمان بورس با پیگیری صورت گرفته، برنامه تجدید ارزیابی بیشتری را از شرکت‌ها درخواست کنند و این موضوع باعث تحرک مثبت در شرکت‌های دارایی محور که برنامه روشنی در موضوع تجدید اریابی دارند گردد، همچنین با نزدیک شدن به پایان سال واگذاری دارایی در اغلب بانک ها شدت می گیرد و بانک هایی که بتوانند دارایی بیشتری را واگذار کنند می توانند روند معاملاتی بهتری داشته باشند.

کد خبر: ۲۶۳٬۱۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha