۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶
۸ قرارداد پژوهشی مجتمع گاز پارس جنوبی امضا شد
رئیس پژوهش و فناوری مجتمع گاز پارس جنوبی:

۸ قرارداد پژوهشی مجتمع گاز پارس جنوبی امضا شد

رئیس پژوهش و فناوری مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد که این مجتمع هشت قرارداد پژوهشی به مناسبت هفته پژوهش و فناوری با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی امضا کرد.

به گزارش بازار، عباس صیادی با اشاره به اینکه پیرو فراخوان‌های پژوهشی و ارزیابی‌ها، پس از تأیید اعضای شورای پژوهش، مجتمع گاز پارس جنوبی هشت قرارداد پژوهشی با مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی امضا کرد، افزود: این هشت قرارداد با دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد، دانشگاه صنعتی شاهرود، پژوهشگاه صنعت نفت، پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای، دانشگاه تهران، دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، دانشگاه خلیج فارس بوشهر و پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی امضا شد.

وی یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون توانسته‌ایم تعامل و همکاری بسیار ارزشمند و خوبی با شرکت‌های دانش‌بنیان‌ها و پارک‌های علم و فناوری داشته باشیم و اقدام‌های خوبی در سطح وزارت نفت انجام دهیم.

رئیس پژوهش و فناوری مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: آغوش مجتمع گاز پارس جنوبی به روی دانش‌بنیان‌ها و سازندگان باراول باز است و از ایده‌ها و ابتکارهای این شرکت‌ها برای رفع چالش‌های عملیاتی پالایشگاه‌های سیزده‌گانه استفاده می‌کند.

صیادی تصریح کرد: ورود دانش‌بنیان‌ها به صنعت گره و مشکلات این حوزه را رفع می‌کند و امید داریم در سایه همکاری با دانش‌بنیان‌ها و سازندگان ایرانی دستاوردهای مهمی را ثبت کنیم.

کد خبر: ۲۶۳٬۰۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha