۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
۲۶۰ ملک مازاد در زنجان شناسایی است
 مدیرکل امور اقتصادی و دارایی زنجان:

۲۶۰ ملک مازاد در زنجان شناسایی است

زنجان- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی زنجان گفت: ۲۶۰ ملک مازاد در استان شناسایی و تاکنون برای ۱۴۷ مورد مربوط به ۲۳ دستگاه اجرایی پرونده تشکیل شده است.

به گزارش بازار و به نقل از دارایی زنجان، محمد نادری با بیان اینکه ۲۶۰ ملک مازاد در استان زنجان شناسایی که تاکنون برای ۱۴۷ مورد پرونده تشکیل شده که مربوط به ۲۳ دستگاه اجرایی است، گفت: اموال غیرمنقول دستگاه‌ های اجرایی استان که دارای سند و فاقد سند هستند در مجموع هشت هزار و ۸۵۸ ملک در استان است.

وی با بیان اینکه از این تعداد چهار هزار ملک آن به‌ صورت انفال و اراضی ملی است، گفت: سه هزار ۹۷۹ ملک دارای سند و یک هزار و ۷۹ ملک فاقد سند است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان گفت: بیش از ۹۹ درصد همه املاک دستگاه‌ های اجرایی استان در سامانه سادای نوین ثبت شده است.

نادری گفت: پروژه ملی اولویت‌ دار استان که دو خط کردن راه‌ آهن زنجان- قزوین است که بخشی از اعتبارات این طرح از طریق مولدسازی پیش‌ بینی شده است.

وی ادامه داد: مجموع پروژه‌ های نیمه‌ تمام در استان ۲۲۹ هزار مترمربع عرصه و پنج هزار و ۲۰۰ متر مربع اعیان و اعتبار مورد نیاز در حال حاضر ۲۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی زنجان با بیان اینکه بیش از چهار هزار و ۵۰۰ نفر ساعت بازدید میدانی از همه املاک استان به‌ عمل‌ آمده است، گفت: طی بازدیدها ۲۶۰ ملک مازاد در استان شناسایی شد که تاکنون برای ۱۴۷ مورد تشکیل پرونده شده که مربوط به ۲۳ دستگاه اجرایی استان است.

کد خبر: ۲۶۳٬۰۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha