برگزاری مراسم تکریم و معارفه معاون مالی شرکت مخابرات ایران

برگزاری مراسم تکریم و معارفه معاون مالی شرکت مخابرات ایران

در مراسمی که روز چهارشنبه ۲۹ آذر ماه ۱۴۰۲، در محل ساختمان زنده یاد وفا غفاریان برگزار شد؛ مهندس طاهری بعنوان معاون جدید مالی شرکت مخابرات معرفی و از زحمات دکتر زارع خانقاه معاون پیشین قدردانی شد.

به گزارش بازار به نقل از شرکت مخابرات ایران، مجید سلطانی در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات دکتر داوود زارع و اهمیت تصمیمات به موقع ایشان برای حل مشکلات نقدینگی خاطر نشان کرد: فعالیت در شرایط سالم در شرکت های اقتصادی و ارتباطی مانند شرکت مخابرات که بخش اعظمی از زیرساخت های ارتباطی کشور را فراهم می کند نمونه ی بارزی از جهاد فی سبیل الله است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر اهمیت گذر از شرایط موجود و رفع مشکلات گفت: در سال گذشته مشکلات زیادی در نقدینگی داشته ایم که با عنایت الهی و تلاش دکتر زارع و تیم مدیریتی شرکت سعی در مرتفع کردن آن ها داشته و در بخش هایی به موفقیت رسیده ایم که امیدواریم روند حل مسائل موجود با شتاب بیشتری انجام شود و شاهد استفاده از پتانسیل های موجود در این معاونت باشیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر “مدیریت مقتدر اما مهربان” اذعان کرد: مهندس طاهری به عنوان معاون جدید مالی نمونه بارزی از این توصیه مدیریتی هستند که با سعه ی صدر و راهبردهای مدیریتی و همچنین همدلی سهامداران و هیات مدیره و دیگر کارکنان شرکت، تسهیل گر و زمینه ساز افزایش نقدینگی و کاهش هزینه ها خواهند بود.

سلطانی در ادامه با اشاره بر اینکه هدف نهایی تمام تلاش ها رونق کسب و کار و افزایش درآمد است افزود : برای ارایه خدمات مناسب برای مشتریان با برنامه ریزی مناسب و هدف قرار دادن سازمان در مسیر موفقیت با همدلی و هماهنگی گام های اساسی برداشته شود.

کد خبر: ۲۶۲٬۹۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha