۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
برپایی نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی با حضور ۹۵ برند کشوری و استانی در استان بوشهر
مدیر کل امور اجتماعی استانداری بوشهر خبر داد:

برپایی نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی با حضور ۹۵ برند کشوری و استانی در استان بوشهر

بوشهر- موسوی نژاد مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر از برپایی نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی با حضور ۹۵ برند کشوری و استانی در استان بوشهر خبر داد.

سید عباس موسوی نژاد در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: حمایت از تولیدکنندگان داخلی و تقویت این قشر در دستور کار مدیران استان قرار دارد و در این مسیر نهایت توان خود را به کار می گیریم.

وی افزود: افزایش سطح کیفی محصولات داخلی، موجب بهبود بازار این کالاها و تقویت تولیدکنندگان داخلی می شود و برای این مهم، برنامه ریزی مناسبی صورت گرفته است.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: در حوزه پوشاک اسلامی، از دو سال پیش، برنامه ریزی خوبی داشتیم و اکنون تعداد ۲۵ تولیدکننده پوشاک اسلامی در استان بوشهر فعالیت دارند.

موسوی از برپایی نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی با حضور ۹۵ برند کشوری و استانی در استان بوشهر خبر داد و گفت: عرضه پوشاک ایرانی اسلامی با حضور ۷۰ برند کشوری و ۲۵ تولید کننده استانی از ۲۹ آذرماه تا دوم دی ماه در تالار میلاد جنب امام زاده قاسم روبروی پارک شغاب برگزار می شود.

وی یادآور شد: در روز نخست برپایی نمایشگاه، همزمان با افتتاحیه با حضور حجت السلام شهاب مرادی، همایش بزرگ دختران بوشهر برگزار می شود که از عموم مردم و خانواده ها دعوت به بازدید به عمل می آید.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری بوشهر ابراز داشت: تاکید زیادی بر روی کیفیت تولیدات داخلی داریم و امیدوارم به اهداف مورد نظر برسیم.

کد خبر: ۲۶۲٬۸۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha