۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴
معرفی بهترین گزینه‌ها برای رزرو ارزانترین هتل های دبی

معرفی بهترین گزینه‌ها برای رزرو ارزانترین هتل های دبی

جست و جوی اقامتگاه های مقرون ‌به‌ صرفه برای اقامت در دبی یکی از علاقه ‌های رایج بسیاری از افرادی است که برای تجارت، تفریح یا استراحت به این مقصد توریستی شگفت ‌انگیز می ‌روند.

به گزارش بازار، جست و جوی اقامتگاه های مقرون ‌به‌ صرفه برای اقامت در دبی یکی از علاقه ‌های رایج بسیاری از افرادی است که برای تجارت، تفریح یا استراحت به این مقصد توریستی شگفت ‌انگیز می ‌روند. بسیاری از مردم مایل اند قیمت هتل های مناسب را بدانند و ارزانترین هتل های دبی را دریافت کنند. ما اینجا هستیم تا در مورد برخی از قیمت های هتل در دبی اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

معرفی ارزانترین هتل های دبی

دبی به دلیل جاذبه ‌های گردشگری متنوع که بازدیدکنندگانی را از سراسر جهان از جمله کشورهای عربی و اروپایی جذب می‌ کند، یکی از محبوب ‌ترین مقاصد گردشگری در جهان محسوب می ‌شود.

از این رو، در این مطلب به معرفی هتل های ارزان دبی می پردازیم که قیمت های مقرون به صرفه ای را در امارات ارائه می دهند و بسیاری از بازدیدکنندگان به دنبال آن هستند.

هتل فرودگاه هالیدی این اکسپرس ایرپورت دبی

هتل فرودگاه هالیدی این اکسپرس دبی یکی از ارزانترین هتل های دبی است. این اقامتگاه به دلیل موقعیت ایده آل خود متمایز است. زیرا در مقابل ترمینال ۳ در فرودگاه دبی واقع شده است و تنها ده دقیقه رانندگی تا برج خلیفه، یکی از مشهورترین مکان های دیدنی دبی، فاصله دارد.

این هتل خدمات متمایز بسیاری از جمله حمل و نقل رایگان به فرودگاه و برگشت از آن و نیز خدمات نظافت روزانه را ارائه می دهد. بسیاری از مهمانان آن را به عنوان یکی از بهترین هتل های مقرون به صرفه در دبی تحسین می کنند.

اتاق ‌های این هتل در دبی دارای صفحه‌ نمایش تلویزیون با کانال‌ های ماهواره ‌ای متعدد، تهویه مطبوع، مبلمان مدرن و میز کار هستند. اتاق ها همچنین امکاناتی مانند قهوه ساز و چای ساز و حمام اختصاصی دارند. همچنین رستورانی در این هتل وجود دارد که غذاهای لذیذ سرو می کند و یک بار که در آن انواع نوشیدنی ها سرو می شود.

هتل ارکید دبی

هتل ارکید دبی یکی دیگر از هتل های مقرون به صرفه دبی است که در لیست بهترین هتل های ارزان دبی قرار دارد. این هتل دارای استخر روباز و پکیج های ماساژ متعدد است. مرکز سلامت و آبگرم خدمات تحویل از جمله خدمات خواربار فروشی را نیز ارائه می دهد. هتل تا فرودگاه بین المللی دبی و برج ساعت دیره فاصله اندکی دارد.

اتاق‌ های این هتل دبی دارای تهویه مطبوع و مبلمان چوبی زیبا هستند. آن ها دارای امکاناتی مانند تلویزیون صفحه تخت، مینی بار و حمام اختصاصی با سشوارند. ضمن اینکه صبحانه های متنوعی در رستوران سرو می شود.

هتل فورچون پلازا دبی

اگر به دنبال هتلی مقرون به صرفه در دبی هستید، هتل فورچون پلازا دبی مکان دیگری است که می توانید در نظر بگیرید. این هتل خدمات عالی ارائه می دهد و موقعیت استراتژیک ایده آلی دارد.

از امکانات هتل می توان به زمین گلف و استخر روباز و همچنین خدمات تحویل سریع مواد غذایی اشاره کرد. این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی و مرکز خرید البوستان فاصله کمی دارد.

از ویژگی های این هتل در می توان به اتاق های تهویه مطبوع مجهز به مبلمان چوبی کلاسیک اشاره کرد. تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای و مینی بار در این اقامتگاه موجود است. این هتل خدمات برنامه ریزی تور و کرایه اتومبیل را ارائه می دهد تا به شما کمک کند از مکان های دیدنی دبی بازدید کنید.

به این ترتیب، بازدیدکنندگان می توانند برای اقامت مقرون به صرفه در امارات بدون به خطر انداختن کیفیت خدمات و راحتی در این هتل اقامت کنند. همچنین گزینه های مختلف دیگری برای انتخاب وجود دارد که پاسخگوی نیازهای مختلف بازدیدکنندگانی است که به دنبال تجربه سفری مقرون به صرفه هستند.

هتل کلاریج دبی

هتل کلاریج دبی یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت است و از ارزانترین هتل های دبی محسوب می شود. این مکان به دلیل موقعیت عالی خود متمایز است. زیرا تنها ۱۴ دقیقه با فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد و با ۷ دقیقه پیاده روی می توان به ایستگاه مترو یونیون رسید.

این هتل خدمات زیادی از جمله سرویس رفت و برگشت رایگان به ساحل و مناطق خرید محبوب دبی ارائه می دهد. علاوه بر این، هتل دارای یک مرکز اسپا و سلامتی نیز می باشد. بسیاری از مهمانان در مورد تمیزی، آرامش و خدمات متمایز موجود در هتل اظهارنظرهای مثبتی ارائه می دهند.


 

اتاق‌ های این هتل دارای مبلمان مدرن و کف پوش‌ های موکت شده ‌اند. از امکانات آن می توان به تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای و مینی بار اشاره کرد. برخی از اتاق ها منظره پانوراما از شهر دارند.

این هتل در دبی گزینه های مختلف غذاخوری از جمله رستوران هندی و ایتالیایی را ارائه می دهد. کافه‌ ای نیز وجود دارد که غذاهای متمایز و نوشیدنی‌ های فراوان سرو می‌کند. همچنین نمایش های سرگرمی مختلف در کلوپ شبانه هتل ارائه می شود.

هتل پریمیر این دبی سیلیکون اوسیس

هتل پریمیر این دبی سیلیکون اوسیس

هتل پریمیر این دبی سیلیکون اوسیس یکی از هتل های اقتصادی دبی است و امکانات بسیار خوبی را در اختیار مهمانان قرار می دهد. این هتل دارای یک استخر روباز در تمام طول سال و یک مرکز تناسب اندام است. همچنین خدمات حمل و نقل به و از فرودگاه دبی را ارائه می دهد.

این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی ۱۸ کیلومتر و تا آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی ۲۵.۱ کیلومتر فاصله دارد. این هتل با موقعیت ممتاز خود متمایز است و بسیاری از امکانات مدرن را ارائه می دهد.

اتاق های این هتل دارای تهویه مطبوع، حمام اختصاصی و حمام هستند. امکاناتی مانند تلویزیون صفحه تخت، کانال های ماهواره ای و مینی بار ارائه می شود. این هتل دارای پارکینگ نیز می باشد و وای فای رایگان را به تمامی مهمانان ارائه می دهد.

هتل سان اند سندز پلازا

هتل سان اند ساندز پلازا دبی یک هتل در دبی است که ضمن ارزان بودن، خدمات زیادی را به مهمانان ارائه می دهد. این هتل دارای ماساژ بدن و وای فای رایگان در اتاق ها می باشد.

این هتل دارای انبار چمدان و تبدیل ارز است و تنها ۵.۶ ​​کیلومتر با فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد. همچنین فاصله کمی تا ایستگاه مترو Baniyas دارد. اتاق های این هتل دارای حمام اختصاصی، حمام و دوش و عایق صدا می باشند. در این هتل غذاهای متمایز سرو می شود و فضای باز صبحانه نیز وجود دارد.

هتل کالیفرنیا دبی

هتل کالیفرنیا دبی یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت و از ارزانترین هتل های دبی است. این هتل اتاق های عایق صدا دارد و خدماتی مانند انبار چمدان و صرافی ارائه می دهد.

این هتل دارای وای فای رایگان در اتاق ها است و خدمات زیادی ارائه می دهد. هتل کالیفرنیا تا فرودگاه بین المللی دبی ۵.۷ کیلومتر فاصله دارد. اتاق های هتل دارای تهویه مطبوع، حمام اختصاصی و تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای هستند. در این هتل انواع غذاها و نوشیدنی ها از جمله غذاهای خاورمیانه، هندی، فیلیپینی، پاکستانی و بنگلادشی سرو می شود.

هتل رامی دبی

این هتل از ارزانترین هتل های دبی است و اتاق ‌های زیبا و راحت بسیاری را با تهویه مطبوع ارائه می ‌کند. علاوه بر این، هتل رامی دارای یک استخر روی پشت بام و امکانات بدنسازی است. این هتل همچنین طیف متمایز از خدمات، از جمله حمل و نقل فرودگاهی و تمیز کردن خشک ارائه می دهد. این هتل تنها ۳.۳ کیلومتر از فرودگاه بین المللی دبی و یک دقیقه رانندگی تا برج ساعت دیره فاصله دارد. مشتریان هتل را به دلیل تمیزی، کیفیت خدمات و موقعیت عالی آن تحسین می کنند.

اتاق ‌ها تلویزیون صفحه‌ تخت و حمام اختصاصی دارند و اتاق ‌های غذاخوری و نشیمن نیز وجود دارد. انواع غذاها و نیز غذاهای محلی تازه در رستوران سرو می شود. علاوه بر آن انواع نوشیدنی های با طراوت مورد علاقه مهمانان است. این هتل همچنین دارای یک میز تور است که اطلاعاتی در مورد خدمات کرایه اتومبیل ارائه می دهد.

هتل الفریج

یکی از اتاق های هتل الفریج

این هتل ارزان در بین هتل های برجسته دبی است. این هتل دارای انواع اتاق های مجهز از جمله اتاق های غیرسیگاری است و وای فای رایگان ارائه می دهد. الفریج تا فرودگاه بین المللی دبی تنها ۶.۹ کیلومتر فاصله دارد. همچنین دارای رستورانی است که غذاهای بین المللی و انواع نوشیدنی های ویژه سرو می کند.

اتاق ‌ها این هتل دبی دارای رنگ ‌های مدرن و تلویزیون صفحه‌ تخت با کانال ‌های ماهواره ‌ای هستند. صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه در هتل سرو می شود. هتل الفریج مکانی اقتصادی است که راحتی و کیفیت بالایی را ارائه می دهد.

مجتمع هتل پریمیر اینن دبی

این هتل جزو ارزانترین هتل های دبی محسوب می شود و امکانات و خدمات متمایز زیادی را ارائه می دهد. مجتمع هتل پریمیر اینن دبی شامل استخرهای شنا، مرکز تناسب اندام، تراس آفتاب گیر، و ترانسفر فرودگاهی است. این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی ۳۹.۵ کیلومتر و تا برج ابن بطوطه حدود ۱۴.۸ کیلومتر فاصله دارد. همچنین به دلیل موقعیت عالی، تمیزی، راحتی و ارزش عالی برای پولش متمایز است.

اتاق ها با اندازه مناسب، دکوراسیون ساده و رنگ های مدرن متمایز می شوند. آن ها شامل تلویزیون صفحه تخت، میز کار و حمام اختصاصی هستند. این هتل علاوه بر انواع نوشیدنی های سبک و متمایز، بوفه کاملی را برای صبحانه، ناهار و شام ارائه می دهد.

هتل نیهال دبی

این هتل یکی از مهم ترین، معروف ترین و ارزانترین هتل های دبی به حساب می آید. این شامل تعداد زیادی اتاق است که با دکوراسیون مدرن و راحت خود متمایز می شوند. این هتل علاوه بر خدمات ماساژ، استخرهای شنا و مناطق مراقبت از بدن را نیز ارائه می دهد. همچنین دارای خدمات حمل و نقل به فرودگاه و بازگشت از آن است.

این هتل در دبی تا فرودگاه بین المللی دبی تنها حدود ۴.۱ کیلومتر و تا ایستگاه مترو الریگا حدود ۴۵۰ متر فاصله دارد. همه بازدیدکنندگان از موقعیت مکانی متمایز هتل، تمیزی، راحتی و خدماتی که ارائه می دهد تمجید می کنند. اتاق‌ ها با رنگ‌ های بژ و دکوراسیون ساده مشخص می‌ شوند و شامل تلویزیون صفحه ‌تخت و تمام امکانات حمام هستند.

هتل آرمانی دبی

این هتل لوکسی است که با جدیدترین سبک طراحی شده است. دارای ورودی مخصوص به خود است که از جورجیو آرمانی الهام گرفته است. این هتل در ۱۱ طبقه در نزدیکی برج خلیفه در دبی گسترش یافته و شامل یک اسپای مجلل است. اتاق ‌ها دارای طراحی مجلل و شیک و مدرن هستند و بسیاری از معماری ژاپنی، پارچه ‌های مجلل و لوازم مدرن را در خود جای داده ‌اند. این هتل گزینه های زیادی برای غذاخوری، غذاهای بین المللی و وای فای رایگان ارائه می دهد.

هتل ایبیس وان سنترال

هتل ایبیس وان سنترال در فاصله پنج دقیقه پیاده‌ روی از ایستگاه متروی دبی قرار دارد. این ویژگی هتل را به مقصدی ایده ‌آل برای کاوش در شهر شگفت ‌انگیز دبی تبدیل می‌ کند. موقعیت ایده آل هتل به برخی از معروف ترین مکان های دیدنی شهر از جمله بازار ادویه و طلا، موزه آینده، لامر، فریم دبی، برج خلیفه و دبی مال نزدیک است. همچنین می توانید از خدمات میز مسافرتی در محل برای برنامه ریزی و رزرو سافاری در صحرا و سایر فعالیت های آبی استفاده کنید تا از بهترین هایی که دبی ارائه می دهد لذت ببرید.

هتل روو سیتی سنتر

نمایی از اتاق هتل روو سیتی سنتر

هتل روو سیتی سنتر یکی از ارزانترین هتل های دبی است که ۲۷۰ اتاق و سوئیت دارد که برای ارائه راحتی و آسایش به مهمانان طراحی شده اند. امکانات هتل شامل سالن ورزشی ۲۴ ساعته، استخر روباز و رستورانی است که غذاهای بین المللی را سرو می کند.

موقعیت هتل در دیره برای مسافرانی که می خواهند در منطقه تاریخی دبی و همچنین مراکز خرید و جاذبه های گردشگری مدرن کاوش کنند ایده آل است. این هتل در فاصله چند قدمی مرکز خرید دیره سیتی سنتر و ایستگاه مترو دبی قرار دارد و دسترسی آسان به سایر نقاط شهر را فراهم می کند.

Premier Inn در دبی

این هتل که در نزدیکی فرودگاه بین المللی دبی قرار دارد، قیمت ارزان و امکانات مدرن مانند مرکز تناسب اندام و استخر را ارائه می دهد. علاوه بر وای فای رایگان در سراسر این مکان، حمل و نقل رایگان اتوبوس به فرودگاه نیز در این مکان وجود دارد.

در این هتل دبی همه اتاق های مهمان دارای تهویه مطبوع و حمام اختصاصی با وان و دوش هستند. اتاق ‌های مدرن و تازه بازسازی ‌شده شامل تلویزیون صفحه‌ تخت ۳۲ اینچی، میز کار و امکانات تهیه چای و قهوه می شوند.

هتل سیتی مکس بر

این هتل در منطقه بور دبی واقع شده است و یکی از بهترین ارزانترین هتل های دبی به حساب می آید. این اقامتگاه فاصله کمی با مرکز خرید بور دبی و تعدادی رستوران و بازار تجاری دارد. این هتل دارای ۶۹۱ اتاق و سوئیت با امکانات رفاهی مدرن، امکاناتی مانند رستوران، بار، استخر روباز، سالن بدنسازی و زمین بازی کودکان است. همچنین Wi-Fi و پارکینگ اختصاصی رایگان را برای مهمانان ارائه می دهد. هتل سیتی مکس بر دبی یک انتخاب عالی برای مسافرانی است که می خواهند در یک مکان مرکزی و نزدیک به بسیاری از مکان های دیدنی دبی اقامت کنند.

هتل سیتی پالاس

یکی از اتاق هتل سیتی پالاس

هتل سیتی پالاس اتاق های رایگان، رستوران، بار و وای فای رایگان ارائه می دهد و در چند قدمی مرکز تجارت جهانی دبی، سیتی واک و دبی مال واقع شده است. اتاق ها دارای تهویه مطبوع هستند و دارای تلویزیون صفحه تخت، صندوق امانات و حمام اختصاصی هستند. صبحانه بین المللی، آمریکایی یا گیاهی هر روز سرو می شود. هتل همچنین دارای پذیرش تور، کرایه ماشین و مرکز تجاری است.

هتل رزیدنس الفرجان

هتل رزیدنس الفرجان در دبی واقع شده است و یکی از ارزانترین هتل های دبی است که دارای رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، مرکز تناسب اندام و سالن استراحت مشترک می باشد. صبحانه هر روز در این هتل سرو می شود. این ملک همچنین دارای تراس است و مهمانان می توانند در هتل دارت بازی کنند. این هتل ۵ کیلومتر تا The Walk at Jumeirah Beach Residence و ۸ کیلومتر تا اکسپوی ۲۰۲۰ دبی فاصله دارد.

هتل رولا سوئیت

هتل رولا سوئیت که قبلا با نام J۵ Hotel Bur Dubai شناخته می شد، تنها ۴۰۰ متر از ایستگاه مترو الفهیدی فاصله دارد. اتاق های مدرن با صندلی های راحت، میز کار، مینی بار و حمام خصوصی ارائه می دهد. همچنین میز تور اطلاعاتی در مورد جاذبه های محلی، اجاره ماشین و خدمات خشکشویی دارد. جاذبه های نزدیک به این هتل عبارت اند از مینا سوق، مرکز خرید برجمان، دهکده هریتیج، نهر دبی و موزه دبی.

هتل Raintree Rolla

هتل Raintree Rolla در ۵۰۰ متری ایستگاه مترو الفهیدی واقع شده و دارای یک استخر روباز و یک رستوران است. این هتل نیز یکی از ارزانترین هتل های دبی است. این هتل تا موزه دبی، مینا سوق، منطقه بستکیه و ایستگاه مترو برجمان ۱.۶ کیلومتر فاصله دارد. تمامی واحدهای اقامتی دارای تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی و منظره شهر هستند. این هتل همچنین دارای یک مرکز تناسب اندام، خدمات بلیط، میز تور و انبار چمدان است.

هتل بین المللی یورک

هتل بین المللی یورک در دبی اتاق های راحت مجهز به تهویه مطبوع و کانال های ماهواره ای را ارائه می دهد. این هتل یکی از هتل های ارزان دبی است و یک کافه روی پشت بام ارائه می دهد. این هتل در نزدیکی ایستگاه مترو الفهیدی و فرودگاه بین المللی دبی واقع شده است. همچنین دارای یک بار روی پشت بام، تراس آفتابگیر و باشگاه معروف یورک است که فعالیت های سرگرمی و موسیقی زنده را ارائه می دهد.

سوالات متداول

قیمت هتل در دبی چقدر است؟

قیمت هتل در دبی بر اساس طبقه بندی و موقعیت مکانی متفاوت است. قیمت ها می تواند از ۲۰۰ درهم در هر شب در هتل های ارزان قیمت شروع شود و در هتل های لوکس افزایش یابد.

آیا هتل های ارزان قیمت کنار دریا در دبی وجود دارد؟

بله، برخی از ارزانترین هتل های دبی را می توان در نزدیکی سواحل دبی یافت، اما قیمت آنها بر اساس موقعیت مکانی متفاوت است.

چگونه می توانم هتل های ارزان دبی را رزرو کنم؟

می توانید در وب سایت بوکینگ جستجو و قیمت ها را مقایسه کنید.

میانگین قیمت هر شب در دبی چقدر است؟

نرخ های شبانه در دبی بر اساس نوع هتل و فصل متفاوت است. با این حال، قیمت ها معمولا از حدود ۲۰۰ درهم شروع می شود و به تدریج افزایش می یابد.

ارزان ترین هتل های منطقه جمیرا در دبی کدامند؟

جمیرا دارای هتل های مختلفی است و قیمت ها متفاوت است. برای یافتن گزینه های اقتصادی می توانید جستجو کنید.

چگونه می توانم یک هتل ارزان در دبی رزرو کنم؟

برای رزرو هتل ارزان در دبی می توانید پیشنهادات و تخفیف ها را از طریق وب سایت های رزرو آنلاین مانند بوکینگ دنبال کرده، قیمت ها را مقایسه و از قبل رزرو کنید.

کدام اقامتگاه های مقرون به صرفه در دبی صبحانه سرو می کنند؟

بسیاری از هتل های مقرون به صرفه در دبی صبحانه را در زمان اقامت ارائه می دهند. هنگام رزرو هتل می توانید این را بررسی کنید.

چه راهکارهایی برای صرفه جویی بیشتر هنگام رزرو هتل در دبی وجود دارد؟

برای صرفه جویی بیشتر هنگام رزرو هتل در دبی، می توانید سایت های رزرو را بررسی کنید تا به دنبال پیشنهادات و تخفیف های ویژه باشید. همچنین می توانید تاریخ سفر را در فصل کم بازدیدکننده در نظر بگیرید تا بهترین قیمت ها را دریافت کنید.

کد خبر: ۲۶۲٬۶۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha