۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
تمامی واحدهای صنفی به جز تالارهای پذیرایی در شهرهای قرمز دایر هستند
رئیس مرکز اصناف و بازرگانان کشور:

تمامی واحدهای صنفی به جز تالارهای پذیرایی در شهرهای قرمز دایر هستند

زنجان- رئیس مرکز اصناف و بازرگانان کشور گفت: هم اکنون نباید هیچ واحد صنفی بجز تالارهای پذیرایی در شهرهای قرمز تعطیل باشد و در شرایط کنونی اقتصاد، تعطیلی صنوف و واحدهای تولیدی می تواند اثرات و عواقب بدتری در دراز مدت داشته باشد.

 به گزارش  بازار به نقل از صنعت و معدن زنجان، جمشید گلپور در جلسه کمیسیون نظارت استان زنجان گفت: باید معیشت و سلامت مردم در کنار هم با رعایت پروتکل های بهداشتی باشد.

وی اظهار کرد: هم اکنون نباید هیچ واحد صنفی به جز تالارهای پذیرایی در شهرهای قرمز تعطیل باشد و در شرایط کنونی اقتصاد، تعطیلی صنوف و واحدهای تولیدی می تواند اثرات و عواقب بدتری در دراز مدت داشته باشد.

رئیس مرکز اصناف و بازرگانان کشور، بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط صنوف تاکید کرد و گفت: باید نظارت مستمر بر فعالیت صنوف صورت گرفته و با هر گونه عدم رعایت پروتکل ها به طور جدی برخورد و واحدهای متخلف پلمپ شود.

گلپور در خصوص توسعه فعالیت های مجازی در صنوف، گفت: باید در صنوف شاهد تحول و به روز رسانی باشیم، به طوری که با مدیریت صحیح در شرایط مختلف فعالیت ها را به روز نماییم.

در ادامه این جلسه  رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان، با اشاره به وضعیت صنوف استان زنجان گفت: در شهر زنجان ۲۱ هزار و ۳۹۸ واحد صنفی وجود دارد که در چهار شهرستان زنجان، ابهر، خرمدره و خدابنده اتاق اصناف تشکیل شده است.

ناصر فغفوری یادآور شد : امور مربوط به واحدهای صنفی شهرستان های ایجرود ، سلطانیه ، طارم و ماهنشان به اتاق اصناف زنجان ارجاع می شود.

وی افزود: در سال گذشته ۱۷ جلسه کمیسیون نظارت با ۵۷ مصوبه تشکیل شده که در سال جاری تاکنون سه جلسه برگزار شده است.

کد خبر: ۲۶٬۲۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha