۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳
تمام جایگاه های سوخت استان سمنان فعال است| عرضه سوخت دستی
صبح امروز؛

تمام جایگاه های سوخت استان سمنان فعال است| عرضه سوخت دستی

شاهرود- خادمیان، سخنگوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود از فعالیت تمام جایگاه های سوخت استان سمنان در پی بروز اختلال روز گذشته، خبر داد و گفت: فعلا سوخت به صورت دستی به مردم ارائه می شود.

سعید خادمیان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، ضمن اشاره به اختلال روز گذشته جایگاه های سوخت استان سمنان تاکید کرد: از روز گذشته رفع مشکل در دستور کار شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی قرار گرفت و ما نیز در استان سمنان تلاش کردیم تا جایگاه های مشکل دار را راه اندازی کنیم.

وی با بیان اینکه بخشی از جایگاه ها روز گذشته با تلاش همکاران ما در شرکت نفت فعال سازی دوباره شد، افزود: خوشبختانه باید اعلام کرد که همه جایگاه های سوخت استان سمنان به صورت دستی راه اندازی دوباره شده و مشکلی در عرضه سوخت وجود ندارد.

مدیر روابط عمومی شرکت ملی نفت منطقه شاهرود با بیان اینکه بروز اختلال نرم‌افزاری در سامانه هوشمند سوخت کشور روز گذشته سبب شده بود تا بخش زیادی از سامانه پمپ های بنزین استان از کار بیافتند، بیان کرد: تا زمانی که این مشکل کاملاً رفع شود، مردم می توانند از بنزین سه هزار تومانی آزاد فعلا استفاده کنند.

خادمیان با بیان اینکه پمپ های بنزین استان سمنان فعلا به صورتی دستی فعال شده تا نرم افزارها رفع مشکل شوند، گفت: مردم نباید نگران سهمیه سوخت خودشان باشند چرا که سهمیه ها محفوظ است همچنین این اتفاقات هیچ ارتباطی به تغییر قیمت بنزین و حامل های انرژی و همچنین شایعات مطرح شده در این خصوص ندارد.

به گزارش بازار، خادمیان روز گذشته به خبرنگار بازار اعلام کرده بود که قرار است تمام پمپ های سوخت استان سمنان تا ساعت ۱۶ بازگشایی شوند اما شاهد هستیم که اختلال گسترده در سامانه جایگاه ها برطرف نشده و هنوز هم سوخت دهی جایگاه ها به صورت دستی و آزاد یا همان لیتری سه هزار تومان میسر است.

کد خبر: ۲۶۲٬۵۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha