۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۷
۶ پروژه سرمایه گذاری در بندر امیرآباد آغاز می شود
معاون استاندار مازندران:

۶ پروژه سرمایه گذاری در بندر امیرآباد آغاز می شود

بهشهر- خیریان پور،معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: شش پروژه سرمایه گذاری از جمله پایانه مکانیزه غلات به ظرفیت ۷۰ هزار تن در بندر امیرآباد احداث می شود.

حسن خیریان پور در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در خصوص تحقق کریدور شمال و جنوب و پیگیری های حوزه معاونت اقتصادی استانداری مازندران، سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد توسعه می یابد.

وی افزود: در این راستان ظرفیت بندر امیرآباد از هفت میلیون تن به ۱۰ میلیون تن افزایش می یابد و برای ارتقای ظرفیت عملیاتی و توسعه زیرساخت و ترانزیت عملیات اجرایی طرح های سرمایه گذاری متعددی اجرا می شود.

وی اظهار داشت: احداث پایانه مکانیزه غلات به ظرفیت ۷۰ هزار تن و سرمایه گذاری به میزان حدود ۱۳۰۰ میلیارد تومان و احداث مخازن روعن خوراکی به طرفیت ۱۶ هزارتن و حدود ۷۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری از جمله طرح ها است.

خیریان پور گفت: احداث محوطه کانتینری به طرفیت TEU با حدود ۱۴۸ میلیارد تومان سرمایه گذاری و ظرفیت ۱۲ هزار تن، احداث مخازن روغن خوراکی به ظرفیت ۱۰ هزار تن و حدود ۴۷میلیارد تومان سرمایه گداری از دیگر پروژه ها است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران تصریح کرد: کارخانه تصفیه روعن و بسته بندی با حدود ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گداری و کارخانه تولید نشاسته ذرت و... با سرمایه گذاری حدود ۱۳۰۰ میلیارد تومان از دیگر طرح ها به شمار می رود.

کد خبر: ۲۶۲٬۴۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha