۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
اعتبارات به طرح‌های نیمه تمام در چهارمحال و بختیاری اختصاص داده شود
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری:

اعتبارات به طرح‌های نیمه تمام در چهارمحال و بختیاری اختصاص داده شود

شهرکرد- شهریار پور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: اولویت این است که اعتبارات به طرح‌های نیمه تمام در چهارمحال و بختیاری اختصاص داده شود.

علی شهریار پور در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: اولویت این است تا اعتبارات استان به طرح‌های نیمه تمام اختصاص داده شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اعتبارات قانون استفاده متوازن نیز امسال ۲۲۸ میلیارد تومان به استان ابلاغ شده که سال گذشته ۷۰ درصد این اعتبارات استانی و ۳۰ درصد ملی بود که اما امسال ۵۰ درصد استانی و ۵۰ درصد ملی است.

وی با بیان اینکه اعتبارات ملی و استانی ویژه نیز امسال ۶۰۹ میلیارد تومان به استان ابلاغ شده است، گفت: برای برخی پروژه‌های ملی مانند پروژه انتقال آب بن - بروجن نیز افزایش اعتبارات خوبی را داشتیم.

وی گفت: اعتبارات استانی، نفت و راه‌های استانی ۱۳۸میلیارد تومان و اعتبارات قانون استفاده متوازن ۱۱۴ میلیارد است که در ۵۳ میلیارد تومان در استان  توزیع می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: اعتبارات سال جاری به هیچ وجه پاسخگوی نیازهای استان نیست و حتماً باید به سمت جذب سرمایه گذار و بهره گیری از ظرفیت های بخش خصوصی رفت.

وی تاکید کرد: بهره گیری از ظرفیت های بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در پروژه های نیمه تمام استان ضروری است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: جذب سرمایه گذار از اولویت های اصلی در استان است.

کد خبر: ۲۶٬۲۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha